“Sämsta- o minst prisvärda burgaren i Malmö”

Victors Restaurang i Malmö
Rankad som nr 696 av 960 Restauranger i Malmö
Kök: Svenskt
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Område: Gamla Staden
Beskrivning: På VICTORS är det alltid fest! Varmt välkomna till Malmös oas!
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Om du mot all förmodan vill äta Malmös minst prisvärda burgare, ska du besöka Victors på Lilla Torg. Det som i menyn beskrivs som en Black Angus Burger är en ihoptryckt grå o kompakt icke färsk burgare. Jag frågar servitrisen om köttet tillreds precis innan o om jag kan få det medium-rare vilket jag blev lovad. Burgaren var i stället helt grå, kompakt o hade ingen som helst fräschör. Brödet var kallt o sumpigt o hade klistrat fast i köttet. Pommes frites var inte gjorda på plats o inte heller såsen. Priset är 189 kr men smaken är absolut inte bättre än Max eller McDonald's men ändå tre ggr så dyrt. Totalt överprisat o en mkt oangenäm mat-upplevelse. Övrig mat var också smaklös, kall o överprisad.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Hedbergs

Omdömet skrevs 30 januari 2020

Mysig och prisvärd AfterWork , ett glas vin för 49 kronor. Skönt att sitta på deras uppvärmda uteplats. Kan inte säga något om deras mat då vi enbart var här för ett glas.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Alie146
Omdömet skrevs 2 december 2019

Restaurangen såg trevlig ut från utsidan, men maten smakade katastrof. Billig frys-hamburgare tillsammans med en ceasarsallad som smakade skit rent ut sagt. Blä.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Emma B
Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Trevlig uteplats. Maten en besvikelse. Friterad spätta med remoulad.
Vi hade förväntat oss en något bättre mat än på ett snabbmatsställe.
Torrt tråkigt halvfabrikat.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Stelund
Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Trevlig och luftig lokal. Mycket vällagad och god mat! Bra service av kunnig och vänlig personal. Hit återkommer jag gärna!

Datum för besöket: november 2018
Tack 168yeah

Resenärer som tittade på Victors Restaurang i Malmö tittade också på

Besökt Victors Restaurang i Malmö? Berätta vad du tyckte!