“Gott kött och saftig kyckling”
Omdöme om Victors

Victors
Rankad som nr 634 av 969 Restauranger i Malmö
Kök: Svenskt
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Jag och mitt sällskap besökte Victors på eftermiddagen och fick bra service och bra mat. Mitt sällskap tog ryggbiff och alla var nöjda, jag själv tog kyckling och den var perfekt i konsistensen.

Kul att se hur maten tillagas.

Tack Josefine J

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi hamnade här då det verkade vara det mest populära stället på Lilla Torg. Beställde en lunchrätt och en rätt från menyn. Efter 25min fick vi fråga efter maten eftersom den ännu ej kommit trots att de som beställde efter oss fått sin mat. När maten väl kom fick vi ej det vi beställ utan bara en av rätterna och fick vänta ytterligare. Lunchrätten med ugnsbakad lax smakade bra men den vegetariska pastan är inte värd sitt pris, smaklös och tråkig. Inget att rekommendera förutom läget.

Tack Rebecca J
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Färska räkor? Inte en chans. Torra sega och helt kass. Ta något annat. Klagade till kocken, ”dom är bara sen i lördags” det är ju bara tre dagar nästa färska.... varning !!!

Tack joakiml796
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Mycket nöjd med både mat och service många alternativ på lunchmenyn, man ville verkligen äta allt som stod med!

Datum för besöket: februari 2018
Tack karinp241
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Tyvärr men en riktig turistfälla på Lilla torg. Ätit här ett flertalet gånger och det har blivit fel med beställningen varje gång. Otrevlig personal som säkert själva påverkas av att allt verkar fel på denna restaurang. Inget försök till kompensation heller, för att åtminstone göra det lite bättre. GÅ INTE HIT

Datum för besöket: mars 2017
Tack Daz5

Resenärer som tittade på Victors tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Victors? Berätta vad du tyckte!