“Turistfälla på lunchen ”
Omdöme om Victors

Victors
Rankad som nr 666 av 950 Restauranger i Malmö
Kök: Svenskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi hamnade här då det verkade vara det mest populära stället på Lilla Torg. Beställde en lunchrätt och en rätt från menyn. Efter 25min fick vi fråga efter maten eftersom den ännu ej kommit trots att de som beställde efter oss fått sin mat. När maten väl kom fick vi ej det vi beställ utan bara en av rätterna och fick vänta ytterligare. Lunchrätten med ugnsbakad lax smakade bra men den vegetariska pastan är inte värd sitt pris, smaklös och tråkig. Inget att rekommendera förutom läget.

Tack Rebecca J

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Färska räkor? Inte en chans. Torra sega och helt kass. Ta något annat. Klagade till kocken, ”dom är bara sen i lördags” det är ju bara tre dagar nästa färska.... varning !!!

Tack Joakim L
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Mycket nöjd med både mat och service många alternativ på lunchmenyn, man ville verkligen äta allt som stod med!

Tack karinp241
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Tyvärr men en riktig turistfälla på Lilla torg. Ätit här ett flertalet gånger och det har blivit fel med beställningen varje gång. Otrevlig personal som säkert själva påverkas av att allt verkar fel på denna restaurang. Inget försök till kompensation heller, för att åtminstone göra det lite bättre. GÅ INTE HIT

Tack Daz5
Omdömet skrevs 14 januari 2018

Vi käkade burgare och det var helt okej. Man skulle vilja ha lite mera mysighet inne på resturangen.

Tack Lejon73

Resenärer som tittade på Victors tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Victors? Berätta vad du tyckte!