“God och fräsch middag!”
Omdöme om NamDo Restaurant

NamDo Restaurant
Rankad som nr 49 av 989 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Beskrivning: Vietnamesisk restaurang mitt i centrala Malmö! Vi serverar vietnamesisk mat i en autentisk miljö. Varmt välkomna!
Omdömet skrevs 25 december 2021 från mobil enhet

Maten var väldigt god och fräsch, men det tog lång tid innan vi fick beställa. Det berodde kanske på att det var få anställda o många gäster.

Datum för besöket: december 2021
Tack magnud74

Omdömet skrevs 5 november 2021

Restaurangen var fullt, men vi fick ändå hygglig service. Förrätterna var som ofta klart bäst. Huvudrätterna vi fick in var inte riktigt varma, men smaken var OK.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Ola K
Omdömet skrevs 30 oktober 2021 från mobil enhet

Vad har hänt? Har dem bytt kock?
Jag har varit här två gånger tidigare för något år sedan och då var det väldigt god mat MEN nu så var det under all kritik.
På hemsidan står det "en genuin vietnamesisk matupplevelse". Det stämmer verkligen inte.
Som förrätt åt vi räksallad och färska sommarrullar.
I salladen var det mest vitkål och det skulle vara med hemlagad fisksås, men den smakade mest skarp och någon smak av fisksås fanns inte. Räkchipsen som oxå fanns på tallriken hade de delvis lagt under salladen så de var slabbiga och gick ej att äta.
Sommarrullarna var ok men fantasilöst att det bara var Hoisinsås och jordnötter att doppa i och inte en hemgjord dipp.
Som huvudrätt åt vi friterad lax och kyckling.
Laxen var torr och det smakade väldigt sött saknade smaken av koriander, det fanns ngt grönt men smaken fanns inte där. Troligen var det hoisinsås som haft på där oxå.
Som grönsaker till var det råa gurkstavar och isbergssallad och ris. Känns inte så vietnamesisk.
Kycklingrätten var för salt. Men kycklingen i sig var bra wookad och inte torr.
Så nej någon genuin vietnamesisk matupplevelse får du inte här.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack rosemariep498
Omdömet skrevs 25 augusti 2021 från mobil enhet

Medelmåttigt, men priset är vettigt i förhållande till kvalitet på maten vilket väger upp betyget. I övrigt känns det mer som en bullrig lunchrestaurang än en mysig kvällsrestaurang.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Guide63789554148
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Var sugna på vietnamesiskt under en weekend i Malmö. NamDo hade fått hyggliga recensioner på olika sidor. Allt började bra med mysig miljö och bra service. Barnen fick sin mat fort och var nöjda med ris och panerad kyckling. Sen fick vi vår mat som var en besvikelse från början till slut. Inga av rätterna vi åt får i närheten av godkänt. Tråkiga och enformiga smaker. Båda våra huvudrätter påminde oss om maten på någon dålig kinesisk kvarterskrog på nittiotalet, Ägarna behöver satsa lika mycket på maten som de har gjort på inredningen.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Salemgbg

Resenärer som tittade på NamDo Restaurant tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt NamDo Restaurant? Berätta vad du tyckte!