“Mycket bra mat och service”
Omdöme om Lemongrass

Lemongrass
Rankad som nr 21 av 988 Restauranger i Malmö
Bra för: Affärsmöten, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 16 april 2022 från mobil enhet

Fjärde besöket på ett och ett halvt år. Alltid exemplarisk mat och service. Alla i sällskapet har alltid varit lika nöjda!
Kommer utan tvekan återkomma

Datum för besöket: april 2022
5  Tack Björn F

Omdömet skrevs 4 december 2021

Jag och maken (44 resp 45 år) åt deras ”Sharing Menu” och allting var så väldigt gott, fräsch och vällagat. En av rätterna byttes ut pga min glutenintolerans utan minsta bekymmer. Vi valde även de rekommenderade vinerna till maten och de passade verkligen bra till maten. Personalen var trevliga, snabba och positiva. Vi kommer GÄRNA tilllbaka!

Datum för besöket: december 2021
10  Tack Johanna S
Omdömet skrevs 3 december 2021 från mobil enhet

Torsken med tillbehör var helt smaklös!
Vid påpekande i samband med betalning av det fakta att jag inte var nöjd med maten, blev den ansvarige väldigt upprörd och höjde rösten till mig.
Oavsett kompensation eller ej, så kan inga tillgodogörande väga upp personalens bemötande och hantering av klagomålet!

Datum för besöket: december 2021
Tack SassaDK
Omdömet skrevs 4 november 2021 från mobil enhet

Spännande Restaurang där vi åt en avsmakningsmeny på 7 rätter. Bra smaker och lite mysigt att äta tillsammans i ett större sällskap

Datum för besöket: november 2021
9  Tack Harmodeluxe
Omdömet skrevs 31 mars 2021 från mobil enhet

Besökte Lemongrass för att fira min systers 50-årsdag och det blev succe'! Underbart god mat och dryck - både förrätt och huvudrätt smakade väldigt bra! God dryck och toppenservice under vårt besök.
Kommer absolut tillbaka!

Datum för besöket: mars 2021
16  Tack fredriklundgren

Resenärer som tittade på Lemongrass tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Lemongrass? Berätta vad du tyckte!