“Väldigt bra restaurang med skön stämning och god sydostasiatsik mat”
Omdöme om Lemongrass

Lemongrass
Rankad som nr 31 av 970 Restauranger i Malmö
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Gamla Staden

Lemongrass håller hög klass och bra servicenivå. Jag har ätit här många gånger och har alltid varit mycket nöjd, deras sydostasiatiska cross-over rätter kombineras med en bra vinlista i en avslappnad och livlig miljö. Deras crispy beef är en stående favorit.

Tack 54fredrikt

Har ätit här säkert 100 gånger & nästan alltid är maten på topp.
Servispersonalen är vänlig men tyvärr får man vänta för länge med att få kontakt så man kan beställa mera dryck. Vi gör dock snart ett nytt besök & hoppas på bättre service då.

Tack Adventurer779084
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

4 vänner satt ute o tog deras avsmakningsmeny, dvs 4 förrätter och 4 huvudrätter. Var precis lagom med mat. Allt smakade supergott. Trevlig personal. Rekommenderas starkt!

Tack 299ingridf
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Vi beställde avsmakningsmeny med 5 smårätter till förrätt, 3 huvudrätter och en dessert. Vi var båda nöjda och mätta efter en trevlig middag med många olika smaker. Vi fick bra service och möjlighet att byta ut en av rätterna till annat alternativ. Det fanns även möjlighet att byta dessert - snyggt! Priset på 450 kr/ pers känns helt OK

Datum för besöket: augusti 2020
Tack PAL031
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Jag och min partner beställde in avsmaknings-menyn som vi delade på. Förrätterna var goda och det var dom som var bäst på hela menyn. Huvudrätterna var rent tekniskt samma sak med grönsaker och lite tråkiga smakmässigt. Det var gott i sin helhet och helt okej men ingenting som golvade oss direkt. Priset i förhållande till maten var aningen dyrt också. Personalen var dock trevlig och serviceinriktad, så inget att anmärka där.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack T8911SUsandrae

Resenärer som tittade på Lemongrass tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Lemongrass? Berätta vad du tyckte!