“God avsmakningsmeny - prisvärd”
Omdöme om Lemongrass

Lemongrass
Rankad som nr 29 av 975 Restauranger i Malmö
Bra för: Affärsmöten, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Vi beställde avsmakningsmeny med 5 smårätter till förrätt, 3 huvudrätter och en dessert. Vi var båda nöjda och mätta efter en trevlig middag med många olika smaker. Vi fick bra service och möjlighet att byta ut en av rätterna till annat alternativ. Det fanns även möjlighet att byta dessert - snyggt! Priset på 450 kr/ pers känns helt OK

Datum för besöket: augusti 2020
Tack PAL031

Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Jag och min partner beställde in avsmaknings-menyn som vi delade på. Förrätterna var goda och det var dom som var bäst på hela menyn. Huvudrätterna var rent tekniskt samma sak med grönsaker och lite tråkiga smakmässigt. Det var gott i sin helhet och helt okej men ingenting som golvade oss direkt. Priset i förhållande till maten var aningen dyrt också. Personalen var dock trevlig och serviceinriktad, så inget att anmärka där.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack T8911SUsandrae
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Supergod avmaskningsmeny och så trevlig personal. Alla fyra i familjen var nöjda. Efterrätten också så god.

Datum för besöket: juli 2020
Tack UlrikaK_11
Omdömet skrevs 21 april 2020 från mobil enhet

Inte helt prisvärt.
Ganska dyra priser.
Testade rekommenderade rätter som ankan och crispy beef. Helt okej. Testade även tonfisken som också var helt okej bra.

Det godaste var räktoast/förrätten.

Cheesecake okej.

Alltså allt var bra men inte supergott och aningens dyrt med tanke på vad man fick.

Datum för besöket: april 2020
Tack livsnjutare4
Omdömet skrevs 15 mars 2020

Vi valde menyn för 450:- och då ingick fem förrätter, tre huvudrätter och en dessert. Mycket mat för pengarna. Maten var verkligen vällagad och med goda smaker som matchades fint av de viner som rekommenderades till. Till dig som inte ätit här innan ta menyn! Maten och tre glas vin till oss bägge 1450:- , prisvärt. Trevlig personal som tog sig tid att presentera mat och vin och i övrigt få oss att känna oss välkomna. Hit återvänder vi gärna!

Datum för besöket: mars 2020
Tack anders331

Resenärer som tittade på Lemongrass tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Lemongrass? Berätta vad du tyckte!