“Underbar avsmakningsmeny”

Rankad som nr 29 av 958 Restauranger i Malmö
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Gamla Staden

Supergod avmaskningsmeny och så trevlig personal. Alla fyra i familjen var nöjda. Efterrätten också så god.

Datum för besöket: juli 2020
Tack UlrikaK_11

Omdömet skrevs 21 april 2020 från mobil enhet

Inte helt prisvärt.
Ganska dyra priser.
Testade rekommenderade rätter som ankan och crispy beef. Helt okej. Testade även tonfisken som också var helt okej bra.

Det godaste var räktoast/förrätten.

Cheesecake okej.

Alltså allt var bra men inte supergott och aningens dyrt med tanke på vad man fick.

Datum för besöket: april 2020
Tack livsnjutare4
Omdömet skrevs 15 mars 2020

Vi valde menyn för 450:- och då ingick fem förrätter, tre huvudrätter och en dessert. Mycket mat för pengarna. Maten var verkligen vällagad och med goda smaker som matchades fint av de viner som rekommenderades till. Till dig som inte ätit här innan ta menyn! Maten och tre glas vin till oss bägge 1450:- , prisvärt. Trevlig personal som tog sig tid att presentera mat och vin och i övrigt få oss att känna oss välkomna. Hit återvänder vi gärna!

Datum för besöket: mars 2020
Tack anders331
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Stort ljust trevligt fräsch mat, dock tog det lite för lång tid för en servitör på ett sällskap på 10 personer. All mat bra gick enkelt att splitta notan för var och en också. Prismässigt bra

Datum för besöket: februari 2020
Tack Caruttah
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Mycket bra. Ok pris. Efterrätterna var extra goda, så missa inte dessa !!
Jag lär återkomma hit igen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack tslarsson

Resenärer som tittade på Lemongrass tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Lemongrass? Berätta vad du tyckte!