“Lunch”

Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 25 april 2022

Vi har varit här innan och varit nöjda. Denna gången var det inte roligt. Dom flesta rätter var halvfabrikat och tämligen smaklösa. Oxfilespett var knappt ljumna. Kycklingen var väldigt torr.
Servitör var väldigt ointresserad.
Detta var förmodligen sista gången för vår del.

Datum för besöket: april 2022
Tack Larsangr8

Omdömet skrevs 9 april 2022 från mobil enhet

Vällagad tapas och bra utbud. Rekommenderas för den som gillar både stark mat och enkel spansk tapas. Dock lite för mycket chili i vissa rötter för min personliga smak. Prisvärt

Datum för besöket: april 2022
Tack sannaengqvistschmitz
Omdömet skrevs 19 februari 2022 från mobil enhet

Personalen verkade stressade, det första han sa var knappt välkomna utan snabbt berättade bara, ”ja ni har bord till 19.00”. Inget leende eller direkt serviceminded.

Där var tråååååångt i lokalen, ca 5cm tillgodo ifrån alla dina håll. Känns som dem
Bara ville pumpa in pengar, så tryck in dem och stressa i dem maten så vi kan få in nya gäster.

Maten var okej, inget spännande eller nytt.
Oxfliespättet rekomenderar jag inte då jag tycker dem hade förstört köttet.

Finns bättre ställen heeeeeelt klart!

Datum för besöket: februari 2022
Tack 357d_nn
Omdömet skrevs 10 januari 2022

Vi var ute på lördag och det var ganska fullt överallt. Vi fick bord på La Roche. Vi åt tapas oxfilespett som var alldeles utmärkta och räckte till en portion. Servicen var bra trots lördagen.

Datum för besöket: november 2021
Tack matgourm
Omdömet skrevs 6 december 2021

Vi var ju hos er i fredags och jag vill säga att det var inte direkt som jag hade förväntat mig. Varför hade ni inte informerat mig om att det var utomhus? Innergård hade ni skrivit men jag kunde ju inte i min vildaste fantasi tro att vi skulle sitta UTOMHUS i december när det både regnar och blåser rejält! Det var kallt och det regnade in! Inte bar ngn droppe utan vi fick flytta borden. ”Oj då” säger servitören - det händer när det regnar mycket! Detta är under all kritik! Jag trodde att innergården var inglasad - inte bara undermåliga markiser! Hade jag vetat detta hade vi INTE bokat hos er.

Sen var maten undermålig - alldeles för lite. De kalla tapas var väl ok - men att dela FYRA personer på en liten skål med chorizo - typ två korvar - och sen en liten skål med 10 räkor!!! Kycklingfilén var supertorr. Med andra ord jättedåligt

Datum för besöket: december 2021
Tack KjerstinAdelMalmborg

Resenärer som tittade på La Roche Vin & Tapas tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt La Roche Vin & Tapas? Berätta vad du tyckte!