“Besök”

Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Totalt värdelös service och maten är ett skämt . Blir irriterad på folk som gång på gång går hit. Verkligen dåligt . Har varit här för 10 år sen, slutade gå dit för det var så dåligt . Fortfarande samma

Datum för besöket: augusti 2021
Tack simonjG7859HZ

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Vi var 4 personer som slog oss ner en kväll mitt i veckan. Beställde många rätter så vi kunde prova på. Maten över lag var OK, vissa rätter godare andra inte. Servicen höll dock inte måttet, trots att de var rätt många så kom de inte fram till bordet när det behövdes, glömde flera rätter så hela besöket dras ner lite.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Dahlia80
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Otroligt god mat, åt flera tapas och delade på, mycket gott alltihop! Trevlig personal, låga priser i förhållande till kvaliteten!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Pioneer22921267847
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt tapasställe med super Sangria! Maten är inte fantastisk men bra. Stämningen är god och servitörerna glada och välkomnande.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Veronica J
Omdömet skrevs 20 april 2021

Frun fyllde år och då hon gillar tapas tänkte vi överraska henne med ett besök här på La Roche i Malmö.

Vi beställde in lite av varje och maten kom efter en stund. Välsmakande och mättande denna gång så vi blev mer än mätta efter ett tag. Visserligen är det mindre portioner så det krävs att man beställer in en del av det som erbjuds.

Bäst denna gång tyckte jag räkorna i vitlök var samt pimento padrones som jag har en viss svaghet för.

Lugn och trivsam miljö, bra med avstånd mellan borden och överlag blev det ett trevligt födelsedagsfirande här.

Datum för besöket: april 2021
4  Tack mickerehn

Resenärer som tittade på La Roche Vin & Tapas tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt La Roche Vin & Tapas? Berätta vad du tyckte!