“Maten en trea och en extra stjärna för så trevligt mottagande!”

La Roche Vin & Tapas
Rankad som nr 36 av 962 Restauranger i Malmö
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Trevligt tapasställe med super Sangria! Maten är inte fantastisk men bra. Stämningen är god och servitörerna glada och välkomnande.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Veronica J

Omdömet skrevs 20 april 2021

Frun fyllde år och då hon gillar tapas tänkte vi överraska henne med ett besök här på La Roche i Malmö.

Vi beställde in lite av varje och maten kom efter en stund. Välsmakande och mättande denna gång så vi blev mer än mätta efter ett tag. Visserligen är det mindre portioner så det krävs att man beställer in en del av det som erbjuds.

Bäst denna gång tyckte jag räkorna i vitlök var samt pimento padrones som jag har en viss svaghet för.

Lugn och trivsam miljö, bra med avstånd mellan borden och överlag blev det ett trevligt födelsedagsfirande här.

Datum för besöket: april 2021
4  Tack mickerehn
Omdömet skrevs 20 mars 2021 från mobil enhet

En alldeles utmärkt tapasrestaurang. Allt var väldigt gott och vällagat och goda drinkar.
Vi valde kallskurna charkuterier med ost och Oliver, piementos padrones, gambas, friterade bläckfiskringar med aioli och lammracks. Till dessert churros med färska bär. Riktigt bra alltihop. Rekommenderas!

Datum för besöket: mars 2021
Tack _sa_688
Omdömet skrevs 2 januari 2021 från mobil enhet

Fantastiska tapasrätter! Favoriten var rödbetor med chèvrekräm, vindruvor och nötter. Personal med god vinkännedom. Gott vin till. En perfekt upplevelse!

Datum för besöket: januari 2021
2  Tack hannabE5304EG
Omdömet skrevs 21 december 2020 från mobil enhet

Alla mat smakade kylskåp & gammalt/ unket
Tråkig inredning
Personalen ointresserad av service
Vinet som beställdes var alllt för kylt

Datum för besöket: december 2020
1  Tack bo2120

Resenärer som tittade på La Roche Vin & Tapas tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt La Roche Vin & Tapas? Berätta vad du tyckte!