“Malmös billigaste thai?”
Omdöme om Tamnack Thai

Tamnack Thai
Rankad som nr 120 av 952 Restauranger i Malmö
Kök: Thailändskt

Billig bra vällagad thai-mat nära triangeln. Enkel meny att välja från och alltid gott.
Gillar att priser är så pass lågt för den ändå enkla goda maten!
Går alltid mätt därifrån!

Datum för besöket: april 2021
Tack Svirr

Omdömet skrevs 21 maj 2020 från mobil enhet

En av Malmös mäst prisvärda och som alltid har samma standard. Alla rätter man kan äta här är välsmakande och fulla av smak. Restaurangen kan kännas lite annorlunda men köket levererar något av det godaste. Vill man ha en lunch, middag eller ta med sig hem så fungerar de varje dag i veckan.

Datum för besöket: maj 2020
Tack khaTRITON
Omdömet skrevs 13 september 2019 från mobil enhet

Vet inte hur många år denna restaurang funnits här, men det är länge! De har haft samma mat hur många år som helst så man vet vad man får! Bra ställe för att ta en snabb, billig och god måltid. Dock har priserna höjts en del de senaste åren. Det är en trend vi kunder inte tycker om!

Datum för besöket: mars 2019
3  Tack simonnF6832NK
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Snabb servering och mycket gott! Äkta thaimat till lågt pris. Rekommenderas absolut! Klassisk thai- inredning, gick även bra att sitta utomhus.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Dillkronan
Omdömet skrevs 17 juli 2019 från mobil enhet

Völdigt trång restaurang om man kommer i lunchtid 3 personer och vill äta mat. Lite nonchalant personal som mest bara vill att man betalar och går åt sidan. Bra pris på maten dock om man bara vill kasta i sig något lite snabbt på lunchen och skynda vidare (eller ta en take away som är klar på bara någon minut). Med tanke på priset är det bra men mer hade jag inte velat betala med ett sånt bemötande och liten lokal så man får sitta så trångt inpå andra gäster.

Datum för besöket: juli 2019
Tack FridaElaine

Resenärer som tittade på Tamnack Thai tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Tamnack Thai? Berätta vad du tyckte!