“En restaurang med ett bra”

Jensen's Bøfhus Malmö City
Rankad som nr 762 av 959 Restauranger i Malmö
Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

En restaurang med ett bra läge, men dessvärre är vårt helhetsintryck inte så positivt. Vi åt från lunchmenyn och vi upplevde maten som medioker och toaletten borde få en uppfräschning.

Tack Lovis77
Jensens-Bofhus, Hotelldirektör på Jensen's Bøfhus Malmö City, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2020

Hej Lovis77
Mange tak for din feedback, som jeg har noteret.
Jeg beklager, at dit besøg ikke var helt som forventet.

Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Bokade bord i förväg och allt gick bra med det. Maten var jättefin. Vi tog oxfilen och rumpsteken. Korgen till förrätt med olika saker i som tex kycklingvingar osv. Va så där tyvärr. Lite smaklöst. Men snabb servering och prisvärt. 2 personer inkl förrätt och varmrätt och dryck och lite extra tillbehör till maten kostade 660kr och det va mycket mat och gott.

Tack 433henriks

Hej Henrik
Mange tak for din anmeldelse

Omdömet skrevs 1 februari 2020

vet inte ens vart jag ska börja.. vi kom strax efter lunchtid när det var halvfullt och fick stå och vänta och vänta på personalen hur länge som helst. Personalen gick endast förbi och tittade på oss. Till slut när vi äntligen fått ett bord och skulle beställa hade en av oss ett önskemål om hur hon ville ha sitt kött och fick en oerhört otrevligt bemötande tillbaka av servitören. Efter vi beställt frågade vi om det gick att beställa till lite extra av köttet men fick svaret ”:det går ej, maten har redan börjat lagas”. Sedan när de skulle duka av bordet säger servitören ”jag kan ta skålarna” och ber oss plocka ihop och ge dom till henne. Men salladsbuffén var helt okej.

Tack 106wilman
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensen's Bøfhus Malmö City, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Hej 106wilman
Mange tak for din feedback.
Jeg beklager meget, at servicen ikke var som ønsket, da du besøgte os. Du er velkommen til at sende din anmeldelse i en mail til info@jensens.com, hvis du ønsker at komme i dialog med os og restauranten omkring din oplevelse. I mailen bedes du desuden oplyse dato, restaurant og det beløb, du betalte.

Omdömet skrevs 12 november 2019 från mobil enhet

Maten på Jensens är vanligtvis standardiserad och bra, så även här.

Personalen är inte otrevlig på något vis men upplevs som stressad.

Miljön är ganska brusig då stället ofta är välbesökt. Ljudnivån är stundom väldigt hög. Det är svårt att kunna få sitta i lugn och ro och njuta av mat och sällskap.

Datum för besöket: november 2019
Tack HelenaK1205
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensen's Bøfhus Malmö City, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2019

Hej Helena
Tak for din feedback, som jeg har noteret

Omdömet skrevs 28 september 2019

Mitt barnbarn valde Jensens pga mjukglass desserten. Vi åt dagens lunch båda två och var nöjda . Salladsbuffen var oxå god. Det fanns något för alla. Servicen var bra. Hade jag fått bestmma hade jag dock velat att volymen på musiken varit lägre.

Datum för besöket: september 2019
Tack else-maj e
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensen's Bøfhus Malmö City, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2019

Hej Else-Maj
Mange tak for den fine anbefaling

Resenärer som tittade på Jensen's Bøfhus Malmö City tittade också på

Besökt Jensen's Bøfhus Malmö City? Berätta vad du tyckte!