“God mat .”

Epicure Re Gustavo
Rankad som nr 94 av 953 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 9 personer och alla åt olika rätter som fisk , lammkotletter och pasta. Alla var mycket nöjda. Lagom portioner och bra service. Vi hade bokat till kl.16.00 och fick ha bordet till kl.18.00 vilket kändes lite kort om tid när man är många. Kan verkligen rekommendera denna restaurang . Glöm ej att boka bord om ni är många i sällskapet.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ellinor J

Omdömet skrevs 17 januari 2020

En fredagkväll på Epicuré - mycket gäster, en del väntar, men personalen ordnar snabbt nya platser. Eftersom de har genomgående små bord för två personer är det lätt att arrangera om sittmöjligheterna för både större som mindre sällskap.

Maten är omisskänligt italiensk och stämningen likaså. Serveringen går snabbt, maten kommer in innan man knappt hunnit smutta på aperitifen.

Utsikten mot Gustav Adolfs torg ser litet kontinental ut när man sitter inomhus och tittar ut. Epucuré är också ett bra ställe att sitta på och ta sig en cocktail under Malmöfestivalen. Apropå cocktail - jag beställde en Manhattan som aperitif och den tatuerade personalen frågade vad det var för något. Något förvånande att en vittbefaren sjökvinna inte känner till denna klassiska drink; men baren fixade den!

Tack 101Peter89
Omdömet skrevs 16 januari 2020 från mobil enhet

Middagen med 2 italienska kunder var till full belåtenhet. Vi testade flera antipasti samt 3 olika pastarätter. Allt var genuint italienskt, smakerna rätt och presentationen genomgående fin och trevlig.

Tack Thomas_Ra
Omdömet skrevs 14 januari 2020

Var här med min fru och åt Saltimbocca med risotto. Jag har ätit mycket i mina dagar och detta var i särklass det godaste jag ätit. Att personalen var trevlig och snabb höjer betyget ytterligare. Att priserna dessutom är humana för att inte säga låga ger toppbetyg!

Tack 611mattiasl
Omdömet skrevs 30 december 2019

Provat ryggbiff. Medelbetygg här. Lite smaklöst samt lite att välja bland. Fin atmosfär dock. Personalen OK.

Datum för besöket: december 2019
Tack Cristian D

Resenärer som tittade på Epicure Re Gustavo tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Epicure Re Gustavo? Berätta vad du tyckte!