“Trevligt!”
Omdöme om Lite Off Coffeshop

Lite Off Coffeshop
Rankad som nr 26 av 35 Kaffe och te i Malmö
Omdömet skrevs 1 april 2018

Trevligt ställe med mycket gott kaffe. Liten skön uteservering mot torget. Trevlig personal och snabb betjäning. Skulle definitivt kunna komma tillbaka.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Patrickagh

Omdömet skrevs 29 januari 2018

Mycket god mat till frukost,brunch, lunch eller eftermiddagsfika. Väldigt cool inredning och en mysig uteservering.

Datum för besöket: september 2017
Tack Emma L
Omdömet skrevs 5 november 2017

Jag och min pappa beställde in var sin "2nd Breakfast" i vilken ingår kaffe, nypressad juice och scones med diverse pålägg. Först och främst var det förmodligen de två minsta scones jag någonsin sett men sen var de också brända? Vi, som man oftast gör, tänkte att det kunde bli bra ändå men när vi sedan började äta smakade dem inget annat än bakpulver! Hela munnen gjorde ont när vi var klara och vi fick besöka pressbyrån för att köpa tuggummi så att smaken skulle gå bort. Kommer inte återvända...

Datum för besöket: oktober 2017
Tack idasjstrm
Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Oftast ganska lugnt och skönt på detta ställe. Stort plus för en stor uteservering med mycket sol mitt på torget. Salladerna r helt okej men ganska enkla med lite tråkiga ingredienser, tex isbergssallad.

Datum för besöket: april 2017
Tack Swede1979
Omdömet skrevs 25 oktober 2016 från mobil enhet

En mörk lokal i sann Star Wars anda. Lite väl flummigt för min smak, men Cortadon smakade bra. Trevlig personal.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack 628sofias

Resenärer som tittade på Lite Off Coffeshop tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Lite Off Coffeshop? Berätta vad du tyckte!