“Restauranggäst”

Kitchen & Table Malmö
Rankad som nr 43 av 989 Restauranger i Malmö
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 14 maj 2022

Häftig lokal, men det är tyvärr allt. Ingen bra service och maten var fin men inte intressant alls. Kändes lite girigt att servera snåla vinportioner och ta betalt för ett glas vatten. Kan gratulera ägaren för han lär ju göra bra pengar på hypen iallafall fall.

Datum för besöket: maj 2022
Tack R7166XJandreass

Omdömet skrevs 17 april 2022

Bodde på hotellet och åkte upp till restaurangen för att få en upplevelse! Och det fick vi…inte bara i form av en enorm utsikt. Vi beställde ryggbiff, medium och fick de mycket väl done…verkligen mycke väl done måste jag nog säga. Säsongens grönsaker var 2 enorma sparrisar och mängder med små plommontomater…det var det. Maten var inte värd pengarna. Men det värsta av allt var hur ölen serverades…beställde en Erdinger Hefe Weißbier och erbjöds först ett 0,25 l vinglas till ölen. Frågade servitören om han sköjade och då undrade han om jag vill ha ett ölglas… själv klart svarar jag. Ngn minut senare kom han med ett 0.3 l Ikea ölglas som hade sett sina bästa dagar. Att erbjuda ett sådant glas till en sådan öl är ju bara pinsamt!!! Vill ni njuta av utsikten så gå till skybaren och ta några drinkar men lägg inga pengar på restaurangen där uppe…ni blir bara besvikna tyvärr.

Tack zazziizzaz
Omdömet skrevs 12 april 2022 från mobil enhet

Inget fel på maten men personalen var nästan komiskt ointresserad av sitt arbete! Inte alla men de som skulle ta hand om oss visade en attityd mot sina gäster som jag sällan skådat! Det himlades med ögonen och suckades! En del av gästerna skulle definitivt inte ha mer i glasen utan borde ledsagas tillbaka till sina rum. Marcus Samuelsson, gör en Gordon Ramsay och smyg dit en kväll! Eller skicka en kompis.
En air av "Pang i bygget" vilade över stället!

Tack 554lennarta
Omdömet skrevs 2 april 2022 från mobil enhet

Underbar mat! Verkligen. Men tyvärr ganska oengagerad personal. Första vi fick höra var, ni sätta er i baren sen gick personalen. Där stod vi och undrade vart vi skulle. sen Fick vi varken förfrågan om vi ville ha något mer av mat eller dryckes väg. Maten får 5 stjärnor, service 3.

1  Tack lisen92
Omdömet skrevs 27 mars 2022 från mobil enhet

Jag o min sambo hade bokat bord sen länge tillbaka och såg framemot kvällen väldigt mycket.

Men servicen var under all kritik hällde upp i vin i glasen utan att vi fick smaka först fanns varken bestick till maten eller frågade oss om vi ville ha mer vatten till vinet , vi beställde ryggbiffen som skulle vara med säsongens primörer och de var grönkål o svamp? Vilket absolut inte är säsongens primörer. Vi beställde den medium/rare och det var också långt ifrån medium/rare den var knappt medium och smakerna fanns inte där Beställde även en nougat pralin och min sambo beställde vit choklad desserten. Jag fick för det första fel pralin fick kola pralin sen när vi ätit desserten så kommer de en annan servitris och ska servera oss men ser då att vi redan fått.

Vi fick inte ens frågan en enda gång under kvällen om maten smakade bra eller om vi ville ha något mer.

Vi bad även om dryckes menyn för vi ville ta en drink efter maten men den fick vi aldrig så vi valde att betala o avsluta kvällen.

Datum för besöket: mars 2022
Tack Hannah G

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Kitchen & Table Malmö? Berätta vad du tyckte!