“Mycket god ryggbiff ”

Kitchen & Table Malmö
Rankad som nr 39 av 967 Restauranger i Malmö
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Mycket vällagad mat, snyggt upplagt, trevlig personal som var tillmötesgående ang mina allergier. Utsikten var fin, men inte den där "wow" upplevelsen som jag trodde jag skulle få.

1  Tack sannaengqvistschmitz

Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Helt okej förrätter. Suverän service av Cassandra. Men beställde in kyckling som var tempererad(enkel matlagning) och som sedan var snabbt smörstekt, kommer in snustorr?? Hur kan man på en restaurang som tar 300 för en huvudrätt steka en kyckling torr? Sous vide på 60 grader och bryna kycklingen snabbt hade löst problemet för denne kock. Denna var långt över 70 grader i innertemperatur. Fick istället ryggbiff efter fin service då jag klagade på kycklingen. Medium rare beställde jag och den kommer in som well done. Man skickar alltså in en - inte medium, inte medium rare utan en well done. 3 nivåer högre stekgrad än vad jag önskade. Jag vet inte vad denna kock har fått för utbildning när det gäller temperaturer på råvaror? Kanske ska testa att ta av köttet ett par grader före den rätta temperaturen uppnås då köttet vilar sig upp i temperatur.

Tack timshalmstad
Omdömet skrevs 11 juli 2021

En förrätt som inte levererar något nämnvärt: huvudrätten var smaklös och köttet var torrt och genomstekt ( om ens stekt/grillat?) personal som inte vet hur det Fungerar på en resturang. Ingen personal med yrkesstolthet i sig

Tack R296LNsimonk
Omdömet skrevs 25 juni 2021

Jag älskar platsen, älskar Markus Samuelsson och bli lika stolt över min Malmö varje gång jag sitter här. Detta är definitivt min parad restaurang!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Ana1968_13
Omdömet skrevs 17 maj 2021

Allt var bra när vi var där. Maten var nästan perfekt. Servicen var utmärkt. Utsikten var strålande.

Datum för besöket: maj 2021
Tack jasy_se

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kitchen & Table Malmö? Berätta vad du tyckte!