“Det måste bli högsta betyg!”

Kitchen & Table Malmö
Rankad som nr 39 av 953 Restauranger i Malmö
Kök: Amerikanskt

Allt var bra när vi var där. Maten var nästan perfekt. Servicen var utmärkt. Utsikten var strålande.

Datum för besöket: maj 2021
Tack jasy_se

Omdömet skrevs 27 mars 2021

Servicen var klanderfri och utsikten tillsammans med restaurangens inredning skapar en behaglig och lugn atmosfär. Vår servitris upplevdes som uppmärksam och genuint mån om att vårt besök skulle vara så trevligt som möjligt. Förrätt och drinkar var helt ok medan vinutbudet och huvudrätterna var utsökta. Detta var mitt andra besök och det kommer säkerligen bli fler.

Datum för besöket: mars 2021
Tack SweHousePanda
Jens L, Hotelldirektör på Kitchen & Table Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2021

Vilken härlig recension Michael:) Blir extra glad att läsa att servicen var klanderfri det betyder så mycket för vår personal - Stort tack!

Hoppas att vi ses snart igen - Varmt välkomna!

Omdömet skrevs 20 februari 2021

Trevlig personal. Maten var mycket bra. Personalen var kunnig och presenterade mat och vin på ett trevligt sätt.
Alla i sällskapet var väldigt nöjda.
Utsikten är helt underbar.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack Monica F
Jens L, Hotelldirektör på Kitchen & Table Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2021

Hej Monica F,

Stort tack för er recension och tack för era höga poäng det glädjer mig att ni hade en fin kväll hos oss!

Hoppas få välkomna er tillbaka snart igen!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 4 februari 2021

Alla i sällskapet var nöjda med maten. Personligen åt jag dagens fisk och den smakade utmärkt! Utsikten och inredningen i restaurangen bidrar till att det känns exklusivt och väldigt mysigt. Vi fick även ett mycket bra bemötande av personalen, vilket inte alltid är en självklarhet i denna branschen!

Datum för besöket: januari 2021
Tack simonnF6832NK

Tusen tack Simon för din fina recension, härligt att läsa att ni var nöjda med både mat och bemötande!

Hoppas att vi får nöjet att välkomna er åter snart igen!

Ta hand om dig!

Omdömet skrevs 7 december 2020

Mycket trevlig och kunnig personal. Fantastiskt utsikt över Malmö!
Maten var av hög klass och mycket god smak samt mycket "läckert" upplagt/serverat.
En afton som gav mersmak och blev till en mycket fin upplevelse

Datum för besöket: december 2020
Tack 967alfredf
Jens L, Hotelldirektör på Kitchen & Table Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2021

God Fortsättning Alfred F,

Tack snälla för er fantastisk recension jag blir så stolt över min personal - Ni är hjärtligt välkomna tillbaka till oss!

Önskar dig ett fint 2021!

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kitchen & Table Malmö? Berätta vad du tyckte!