“15års firande”

Kitchen & Table Malmö
Rankad som nr 44 av 953 Restauranger i Malmö
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bokat bord vid fönstret,restaurangen är belägen på 25:e vån. Bedårande utsikt. Menyn var svår att avläsa men med hjälp av servitrisen så blev det en köttbit som var så mör och god och till det krispiga pommes. Priserna helt ok och återkommer gärna igen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Kladdmajan
Jens L, Hotelldirektör på Kitchen & Table Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Hej Kladdmajan,

Tack för er recension - härligt att ni fick hjälp med att tyda menyn och att köttbiten smakade:)

Ni är så varmt välkomna tillbaka till oss!

Bästa hälsningar,
Jens Lyckman
VD - Clarion Malmö Live

Omdömet skrevs 21 januari 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god lunch ! Rika smaker. Superb personal som verkligen månade om oss och såg till våra behov. Otrolig utsikt.

Tack lissbella

Hej lissbella,

Vad härligt att ni fick ta del av vår fantastiska lunch, då hoppas jag att vi får se er hos oss snart igen:)

Bästa hälsningar,
Jens Lyckman
VD - Clarion Malmö Live

Omdömet skrevs 19 januari 2020

Åt anka och en konstig grönsaksblandning med en sky med dragon i och då menar jag mycket dragon i, och 2 små rostade potatisar. De var de enda som smakade något. Hungriga gick vi vidare till grannkiosken.

2  Tack SueoRick
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Åt meny men den var inte alls bra.
Började med att skicka tillbaka en förrätt för att den var kall(Hare med lasagneplattor). Fick en ny som var lika kall. Dumt nog orkade jag inte klaga igen. De andra valde rökta räkor som kändes micro värmda, gummi. Sedan kom huvudrätten och vi var flera som valde deras Sk. paradrätt, typ oxfilé. Riktigt dålig. Ingen riktig yta och rå i mitten trots vi beställde medium. En skickade sin tillbaka fick in en ny som var exakt samma. Till detta serverades typ Findus pommes och chilimajonäs. Känns som detta kan man äta på vilken vägkrog som helst.
Tråkigt att få sådan mat när man ser fram emot att gå på Marcus restaurang och förvänta sig lite extra, trots allt är det ju detta priset avser.
Vi var här för att fira min 50 års dag och vi hade det bra trots allt. Servicen var bra. Maten usel.

2  Tack Hack1970
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Vi hade höga förväntningar på restaurangen och så besvikna vi blev, vi var ett större sällskap på 9 personer så vi fick en något begränsad meny som kanske gjorde att det var sämre. Finns så många bättre ställen i Malmö, tyvärr.

1  Tack 982malinc

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kitchen & Table Malmö? Berätta vad du tyckte!