“God service, god soppa”

Misoteket
Rankad som nr 102 av 934 Restauranger i Malmö
Kök: Café, Soppa
Omdömet skrevs 17 juli 2017

Jag gillar att få komponera min egen rätt med de ingredienser jag vill ha, plus för det. Synd dock att flera saker var slut när jag var där (bl.a. röd miso), och att det inte gick att blanda vilka ingredienser som helst utan att betala extra för vissa kombinationer (tror att man bara skulle välja en sorts proteinkälla, vilket inte framgått). Bra att det går att välja bort nudlar och istället få en extra ingrediens, vilket jag valde och fick en stor och mycket mättande skål soppa. Helt okej god. Jag hade handlat via Let's deal, tror inte att jag går tillbaka och köper till fullpris, men för den som gillar miso mer än jag så är det nog värt det. Alltid plus för gratis kranvatten. Fåtal platser finns både ute och inne. Vänlig, hjälpsam service.

Tack sover-med-hattar

Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

På besök i Malmö sprang jag på denna höjdare för en flexibel lunch. Alla sätter ihop sin egen miso. Gott och mycket trevligt!

1  Tack KentBandersson
Omdömet skrevs 30 mars 2017

Perfekt koncept för ett lunschställe. Välj mellan två sorters miso, flera sorters noodlar och olika tillbehör för att skapa din perfekta misosoppa. Mumsig gröntté glass :)

1  Tack kar0linacz
Omdömet skrevs 3 december 2016

Vi gick in i tron om att det var ett café, vi satt kvar i flera timmar och gjorde pappersarbete utan att beställa. Killen som arbetade var hur trevlig som helst och kom med brickor och handdukar så att min vän i permobil kunde äta eftersom borden var aningen låga. Han bjöd oss att smaka på miso soppa innan och var väldigt hjälpsam med att berätta konceptet. Tio av Tio till honom. Kombinationen av vit miso, tofu, vårlök, koriander, svamp, lime, böngroddar var väldigt gott!

2  Tack Camilla T
Omdömet skrevs 22 november 2016

Strålande god misosoppa! Många val för vegetarianer/veganer. Liten lokal och ofta trångt kring lunchtid. Otroligt gott!

Tack Linnéa J

Resenärer som tittade på Misoteket tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Misoteket? Berätta vad du tyckte!