“Perfekt lunch”

Misoteket
Rankad som nr 142 av 875 Restauranger i Malmö
Kök: Café, Soppa
Omdömet skrevs juni 7 2017 från mobil enhet

På besök i Malmö sprang jag på denna höjdare för en flexibel lunch. Alla sätter ihop sin egen miso. Gott och mycket trevligt!

Tack KentBandersson

Omdömet skrevs mars 30 2017

Perfekt koncept för ett lunschställe. Välj mellan två sorters miso, flera sorters noodlar och olika tillbehör för att skapa din perfekta misosoppa. Mumsig gröntté glass :)

Tack kar0linacz
Omdömet skrevs december 3 2016

Vi gick in i tron om att det var ett café, vi satt kvar i flera timmar och gjorde pappersarbete utan att beställa. Killen som arbetade var hur trevlig som helst och kom med brickor och handdukar så att min vän i permobil kunde äta eftersom borden var aningen låga. Han bjöd oss att smaka på miso soppa innan och var väldigt hjälpsam med att berätta konceptet. Tio av Tio till honom. Kombinationen av vit miso, tofu, vårlök, koriander, svamp, lime, böngroddar var väldigt gott!

1  Tack Camilla T
Omdömet skrevs november 22 2016

Strålande god misosoppa! Många val för vegetarianer/veganer. Liten lokal och ofta trångt kring lunchtid. Otroligt gott!

Tack Linnéa J
Omdömet skrevs september 23 2016

Blev mycket positivt överraskad av denna miso soppa med sina tillbehör som gjorde den både väldigt god och mättande. Rekommenderas verkligen.

Tack DonDandy777

Resenärer som tittade på Misoteket tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Misoteket? Berätta vad du tyckte!