2 personer tittar på det här hotellet
Destinia.com
Priceline136 US$
Traveluro144 US$
Omdömet skrevs 12 maj 2022

Utsidan man möts av är läcker, Läget är bra, n'ära Centralstationen och centrum. Servicen i receptionen fantastisk. Rummen är bra och vacker utsikt från många rum. Ta en läcker drink i Sky baren och njut av utsikten. Frukosten är otroligt bra, vill du får du en nygjord omelett.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack 125sivs
Omdömet skrevs 8 maj 2022

Allt var toppen utom maten i Kitchen&Table där ryggbiffen var en katastrof. Utsikten från rummet var enastående med Turning Torso och bron till Danmark. Tilläggas kan att hotellet är kanske något för stort.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack IngJona
Omdömet skrevs 17 april 2022

Mycket bra och smidig check-in och check-out! Vi reste med hund och rummet var i minsta laget för oss tre, Tyvärr funkade inte ac:n riktig och det var rätt så varmt i rummet. Men inget som störde mycket. Sedan var det ju frukosten… omg… jag har varit på många hotell men inte många kan hålla med med den standarden som levererades. Toppenbetyg på det! Skulle nog vilja rekommendera detta hotell trots vissa mindre missar.

Tack zazziizzaz
Omdömet skrevs 4 april 2022

Superfint hotell som var levande, centralt och mycket fin service! All personal var väldigt trevlig och alla hälsade och var uppmärksamma.
Utsikten och frukosten - magisk! Allt var rent och fräscht och vi stortrivdes. Hit kommer vi förhopningsvis snart igen!

Tack anettecarlss0n
Omdömet skrevs 2 april 2022

Om det är något som gör en hotellupplevelse minnesvärd så är det varken rum, spa eller utsikten. Det är folket som jobbar där. De är ansiktena utåt. Jag har haft min bästa upplevelse någonsin tack vare de som arbetade där. Tillmötesgående. Supertrevliga. Genuina. Hjälpsamma och aldrig besvärade. Tack alla ni som arbetar där.

Tack Feffe K