Kostnadsfri avbokning till den 22-07-08
Destinia.com
Priceline
Traveluro144 US$
Omdömet skrevs 17 april 2022

Mycket bra och smidig check-in och check-out! Vi reste med hund och rummet var i minsta laget för oss tre, Tyvärr funkade inte ac:n riktig och det var rätt så varmt i rummet. Men inget som störde mycket. Sedan var det ju frukosten… omg… jag har varit på många hotell men inte många kan hålla med med den standarden som levererades. Toppenbetyg på det! Skulle nog vilja rekommendera detta hotell trots vissa mindre missar.

Tack zazziizzaz
Omdömet skrevs 4 april 2022

Superfint hotell som var levande, centralt och mycket fin service! All personal var väldigt trevlig och alla hälsade och var uppmärksamma.
Utsikten och frukosten - magisk! Allt var rent och fräscht och vi stortrivdes. Hit kommer vi förhopningsvis snart igen!

Tack anettecarlss0n
Omdömet skrevs 2 april 2022

Om det är något som gör en hotellupplevelse minnesvärd så är det varken rum, spa eller utsikten. Det är folket som jobbar där. De är ansiktena utåt. Jag har haft min bästa upplevelse någonsin tack vare de som arbetade där. Tillmötesgående. Supertrevliga. Genuina. Hjälpsamma och aldrig besvärade. Tack alla ni som arbetar där.

Tack Feffe K
Omdömet skrevs 27 mars 2022

Varmt välkomnande, inga problem med små eller större favörer, närvarande personal och personligt utan att vara kletigt vänligt.

Allt från cyklar till kaffe att ta med, bra frukost med stort utbud och vackert upplagt. Inga våfflor, dock men väl pannkakor. Omelett á la minúte efter personligt önskemål plus rökt lax var pricken över i.

Förresten, sängarna var supersköna också, en femstjärnig upplevelse i smått och stort.

Rumstips: Morgonsol och västlig utsikt till Danmark rekommenderas
Datum för vistelsen: mars 2022
Tack johanrT4858YJ
Omdömet skrevs 26 mars 2022

Ett hotell som andas hemma och man känner sig allt välkommen. Tröttsamt att vara iväg mycket men valet av Malmö Live har jag aldrig ångrat.
Har man bott där så känner de igen en och stannar alltid för att prata en stund. Det är dom små sakerna som är viktiga och det har jag alltid känt med Malmö live. Platsen med laddstolpar i garaget plus gymmet är ett stort plus inkl takbaren

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack petertI3711TB