Boka nu, betala på plats
Expedia.com138 US$
eDreams138 US$
Hurb153 US$
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Rörigt utan dess like..!
Hisskaos, frukostkaos, missat städa.

Kommer inte bo här igen, förväntar mig lite mer av 4stjärnor.

+Stort plus till trevlig personal, dom få jag pratade med.
+Bra rum, som man förväntar sig. Skön säng!
+Bra läge i staden.

-Känns som om hela byggnaden är missberäknad: 25 våningar med bara FYRA hissar. Varav en blev dedikerad till endast vån25/restaurangen efter 17:00.
Tur vi bodde på vån8 så vi ändå kunde ta ta trapporna, annars fick man snällt stå 5-10minuter o vänta på hissen så fort man skulle använda den.
Hela receptionen va full av hissköer blandat med receptionsköer.

-Frukosten va tillfälligt i en jättestor föreläsningssal, med ihopskrapade bord & stolar. Väldigt dåligt påfyllt, väldigt rörigt, ingen frukost jag kommer minnas som nåt speciellt eller jättegott.

-Städmissen va i våra vänners rum, o det va väldigt svårt och jobbigt att få det gjort sen - fastän dom bokat extrastädning innan ankomst pga en bebis.

-klinkerplattorna i duschen va lösa och liksom ”squeezade” när man trampade på dom pga vatten.
Toastolen va nog uppsatt av långa människor ;D

Rumstips: Be om ett rum långt ner, så blir det mindre jobbigt att ta trapporna……
1  Tack infolini
Jens Lyckman, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021

Tack för er feedback infolini,

det gångna året har inneburit en berg och dalbana för hotellbranschen och Clarion Malmö Live är inget undantag med beläggningsgrader från 8% förra året i April till årets Juli, med 100%. Vi kan bara beklaga att vi inte var redo för den höga gästantalet som de senaste veckorna inneburit och att vi har för få hissar. Vårt hotell byggdes aldrig med en pandemi i åtanke. Hissarna är dimensionerade för att transportera 6-8 personer samtidigt, inte 2-4 som nu blivit norm. Vi beklagar verkligen att ni fick en så dålig upplevelse. Kontakta gärna vår Front Office Manager Emil på emil.faldt@choice.se

Vi tar er feedback på största allvar och kommer se till att förbättringar görs där det kan.

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Prisvärt hotell med närhet till centrum och till Västra hamnen. Fina och stora rum med allt du behöver. Har man tur får man en rum högre upp och en vidunderlig utsikt över staden. Tror att det skulle vara svårt att hitta ett så prisvärt hotell med så hög klass i Malmö, kanske till och med i Sverige. Väldigt tillmötesgående personal.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Salemgbg

Hej Salemgbg

Tusen tack för din fina recenssion, det glädjer mig att höra att du haft en härlig vistelse här hos oss!
Vi ser fram emot att få välkomna dig åter snart igen.

Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Ok upplevelse som blev mycket bättre tack vare engagerad personal. Det hade blivit en miss i kommunikationen när bokningen gjordes och tills dess att vi checkade in. Rummet vi fick var snudd på för litet för våran familj. Men tack vare Michael i receptionen så gick första intrycket från ok till nästan fullpott.

Frukosten hade man sätt fram emot då alla hyllar denna. Omgivningen under frukosten är väldigt störig då dom håller på med en ombyggnad .
Ser fram emot att komma hit när denna är klar. Utbudet på frukosten kan man INTE klaga på, det fanns allt och lite till.

Skybar testade vi aldrig, men av att döma av hur många som åkte upp dit så är det nog en väldigt trevlig plats.

Läget på hotellet är kanon, smidigt att parkera i p-hus som antingen ligger i anknytning till hotellet eller precis jämte.

Om man skulle återkomma?
Självklart.

1  Tack Rickard1983

Hej Rickard1983

Tusen tack för ditt höga betyg, det glädjer mig att höra att ni haft en härlig vistelse här hos oss!
Jag beklagar att det blev en miss i kommunikationen, men det glädjer mig att Michael löste problemet för er.

Vi ser fram emot att få välkomna er åter snart igen.

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Jättebra och prisvärt hotell med gångavstånd till centrala Malmö, men ändå med lugnt läge.
Stort plus och mycket väl ordnat med bokade tider för frukost som gör att man kan avnjuta frukosten i lugn och ro.
Mycket att välja på vid frukostbuffen.
Smidigt med stort garage i anslutning till hotellet.

1  Tack produktionstekniker
Jens Lyckman, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Hej produktionstekniker

Tusen tack för din fina recenssion, det glädjer mig att höra att ni haft en härlig vistelse här hos oss!
Vi ser fram emot att få välkomna er åter snart igen.

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Bra hotell med ett central och bra läge. Parkeringsgarage intill hotellet. Sköna sängar. Det var väldigt fin utsikt från rummet. Bra rum, rent och välstädat. Trevligt med en bar på 25:e våningen. Här bor jag gärna igen.

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Berra J

Hej BerraJ1

Ser fram emot att få välkomna er åter snart igen.