3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com138 US$
eDreams138 US$
Priceline138 US$
Travelocity138 US$
Hurb153 US$
2025 av 3 429 omdömen
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Jättebra och prisvärt hotell med gångavstånd till centrala Malmö, men ändå med lugnt läge.
Stort plus och mycket väl ordnat med bokade tider för frukost som gör att man kan avnjuta frukosten i lugn och ro.
Mycket att välja på vid frukostbuffen.
Smidigt med stort garage i anslutning till hotellet.

1  Tack produktionstekniker
Jens Lyckman, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Hej produktionstekniker

Tusen tack för din fina recenssion, det glädjer mig att höra att ni haft en härlig vistelse här hos oss!
Vi ser fram emot att få välkomna er åter snart igen.

Önskar dig en fin dag!

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Bra hotell med ett central och bra läge. Parkeringsgarage intill hotellet. Sköna sängar. Det var väldigt fin utsikt från rummet. Bra rum, rent och välstädat. Trevligt med en bar på 25:e våningen. Här bor jag gärna igen.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Berra J

Hej BerraJ1

Ser fram emot att få välkomna er åter snart igen.

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Den gångna helgen hade jag bokat ett deluxe dubbelrum a 3300kr/natten för att överraska min fru som fyllde år med lite extra lyx. Enligt beskrivningen "ett rum utöver det vanliga". Döm om vår besvikelse när rummet visade sig vara allt annat än lyxigt. Vid vår ankomst var bäddsoffan av någon anledning uppbäddad med soffbord och fåtölj dragna åt sidan, vilket verkligen drog ned första intrycket. Vid lite närmare översyn visade det sig att träfaneret på ovansidan av soffbordet till stora delar saknades/var bort riven, mattan var så sliten att den var färglös och delar av väven lyste igenom på sina ställen och tyget på soffan var rejält nopprigt och solblekt/fläckig. Lyxkänslan var obefintlig och vi önskade byta till ett annat likvärdigt rum, vilket inte fanns ledigt. Enda lösningen var att byta ned sig till ett vanligt dubbelrum. Inte den födelsedag min fru tänkt sig. Det är ofattbart att hotellet accepterar så pass slitna inventarier.

1  Tack thbl67

Hej thbl67,

Tack för din recenssion och tack för din viktiga feedback,

Jag beklagar verkligen att vistelsen inte varit till belåtenhet och att den inte levde upp till dina förväntningar, speciellt då det var din frus födelsedag! Vi kan bättre än så.

Jag förstår er besvikelse men hoppas få välkomna er tillbaka och få chansen att visa vad vi egentligen går för. Kontakta gärna vår Guest Service Manager, Emil, inför ert nästa besök så hjälper han er med en bokning till ett mycket förmånligt pris. Han nås på emil.faldt@choice.se

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Kanonfrukost och bästa hotellgymet hittills. Är vegan, mejeri o glutenfri o trots det fann jag mycket bra att välja på vid frukosten - super! Gymet var inte jättestort men modernt och hade allt man kan hoppas på och mycket mer. Jag kommer bo här varje gång jag besöker centrala Malmö.

1  Tack Johan S
Jens Lyckman, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej Johan S,

Ser fram emot att få välkomna er åter snart igen.

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Bra hotell som dock har kapacitetsproblem med hissarna. Dessa är för få vid rusningstid.
Trevligt hotell med suverän frukost. Bra med parkeringsmöjligheter under hotellet samt vid angränsande parkeringsgarage. Hade önskat bättre tydlighet kring städningen. ”Slot-tider” för frukost var utmärkt.

1  Tack AndersRundal

Tack för ditt fina omdöme Anders.

Vi glädjer oss åt att du har haft en trevlig vistelse hos oss här på Malmö Live!
Ja, tyvärr har hissarna varit ett problem de senaste veckorna då gästantalet varit otroligt högt och man valt att åka färre antal personer i varje hiss. Vi beklagar detta! Vi ser nu över hissarnas funktion med fastighetsägaren.

Vi ser fram emot att få välkomna dig åter snart igen och önskar en fin dag!