Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
130 US$
Se erbjudande
Boka nu, betala på plats
Expedia.com
130 US$
Se erbjudande
FindHotel
126 US$
Se erbjudande
Hotels.com130 US$
Priceline130 US$
Hurb144 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (3 440)
Filtrera omdömen
3 440 resultat
Medlemsbetyg
2 263
800
227
105
45
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
2 263
800
227
105
45
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
3136 av 3 440 omdömen
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Bra hotell med ett central och bra läge. Parkeringsgarage intill hotellet. Sköna sängar. Det var väldigt fin utsikt från rummet. Bra rum, rent och välstädat. Trevligt med en bar på 25:e våningen. Här bor jag gärna igen.

Datum för vistelsen: juli 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Berra J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jens Lyckman, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Hej BerraJ1

Tusen tack för din fina recenssion, det glädjer mig att höra att ni haft en härlig vistelse här hos oss!

Ser fram emot att få välkomna er åter snart igen.

Bästa hälsningar
Jens Lyckman
VD - Clarion Malmö Live

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Den gångna helgen hade jag bokat ett deluxe dubbelrum a 3300kr/natten för att överraska min fru som fyllde år med lite extra lyx. Enligt beskrivningen "ett rum utöver det vanliga". Döm om vår besvikelse när rummet visade sig vara allt annat än lyxigt. Vid vår ankomst var bäddsoffan av någon anledning uppbäddad med soffbord och fåtölj dragna åt sidan, vilket verkligen drog ned första intrycket. Vid lite närmare översyn visade det sig att träfaneret på ovansidan av soffbordet till stora delar saknades/var bort riven, mattan var så sliten att den var färglös och delar av väven lyste igenom på sina ställen och tyget på soffan var rejält nopprigt och solblekt/fläckig. Lyxkänslan var obefintlig och vi önskade byta till ett annat likvärdigt rum, vilket inte fanns ledigt. Enda lösningen var att byta ned sig till ett vanligt dubbelrum. Inte den födelsedag min fru tänkt sig. Det är ofattbart att hotellet accepterar så pass slitna inventarier.

Datum för vistelsen: augusti 2021
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
1  Tack thbl67
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jens Lyckman, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Hej thbl67,

Tack för din recenssion och tack för din viktiga feedback,

Jag beklagar verkligen att vistelsen inte varit till belåtenhet och att den inte levde upp till dina förväntningar, speciellt då det var din frus födelsedag! Vi kan bättre än så.

Jag förstår er besvikelse men hoppas få välkomna er tillbaka och få chansen att visa vad vi egentligen går för. Kontakta gärna vår Guest Service Manager, Emil, inför ert nästa besök så hjälper han er med en bokning till ett mycket förmånligt pris. Han nås på emil.faldt@choice.se

Bästa hälsningar
Jens Lyckman
VD - Clarion Malmö Live

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Kanonfrukost och bästa hotellgymet hittills. Är vegan, mejeri o glutenfri o trots det fann jag mycket bra att välja på vid frukosten - super! Gymet var inte jättestort men modernt och hade allt man kan hoppas på och mycket mer. Jag kommer bo här varje gång jag besöker centrala Malmö.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Johan S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jens Lyckman, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Hej Johan S,

Tusen tack för din fina recenssion, det glädjer mig att höra att ni haft en härlig vistelse här hos oss!

Ser fram emot att få välkomna er åter snart igen.

Bästa hälsningar
Jens Lyckman
VD - Clarion Malmö Live

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Bra hotell som dock har kapacitetsproblem med hissarna. Dessa är för få vid rusningstid.
Trevligt hotell med suverän frukost. Bra med parkeringsmöjligheter under hotellet samt vid angränsande parkeringsgarage. Hade önskat bättre tydlighet kring städningen. ”Slot-tider” för frukost var utmärkt.

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack AndersRundal
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jens Lyckman, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Tack för ditt fina omdöme Anders.

Vi glädjer oss åt att du har haft en trevlig vistelse hos oss här på Malmö Live!
Ja, tyvärr har hissarna varit ett problem de senaste veckorna då gästantalet varit otroligt högt och man valt att åka färre antal personer i varje hiss. Vi beklagar detta! Vi ser nu över hissarnas funktion med fastighetsägaren.

Vi ser fram emot att få välkomna dig åter snart igen och önskar en fin dag!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Hotellet har i sin beskrovning missat att informera flera väsentliga delar. Bla. är antal hissar i förhållande till antal hotellrum underdimensionerat vilket fick till resultat att det var kökaos vid vissa tidpunkter på dagen och i samband med in- och utcheckning. Hissarna stannade för övrigt vid varje våningsplan då alla var lika frustrerade. Utöver det allt för få antalet hissar var en hiss dessutom dedikerad för besökare till hotellets skybar så under seneftermiddagar och hela kvällarna var hissituationen om möjligt ännu värre.

Skybaren var något som påverkade vårt val av hotell. Dessvärre lyckades vi under vår vistelse på 3 övernattning inte komma upp till baren, trots att man är gäst på hotellet, utan här hänvisas man att åka ner till lobbyn och där, ännu en gång, ställa sig i kö till den till Skybaren dedikerade hissen tillsammans med övriga gäster och besökande på väg ut i nattlivet (kötid fredagkväll var 1,5 timme). I övriga hissar för hotellets gäster var våningsplan 25 spärrat.

Lägg till denna irritation en tillfälle frukostlösning som mest påminner om en kinesisk bufférestaurang (om man någon gång bevistat en sådan), hafsig städning och extremt ofräscha sängkläder och upplevelsen är därmed under all kritik!

Synd på ett i övrigt trevligt hotell med kanonläge.

Datum för vistelsen: juli 2021
Restyp: Reste som ett par
1  Tack Eva L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jens Lyckman, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021

Tack för ditt omdöme Eva L. Din feedback är viktig för oss.

Ja, tyvärr har hissarna varit ett problem de senaste veckorna då gästantalet varit otroligt högt och man valt att åka färre antal personer i varje hiss. Vi beklagar detta! Vi ser nu över hissarnas funktion med fastighetsägaren.

Vi beklagar även att ni aldrig fick möjlighet att besöka vår Skybar under er vistelse. Vi bygger en takterrass och håller därför vår andra restaurang, Eatery Social Taqueria, stängd vilket ökar trycket på vår restaurang och skybar uppe på 25:e våningen. Vi beklagar verkligen att det fick negativa konsekvenser för er vistelse hos oss på Clarion Malmö Live.
Vi hoppas få välkomna er tillbaka i höst då vi har bättre förutsättningar!

Bästa hälsningar,
Jens Lyckman
VD - Clarion Malmö Live

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen