Omdömet skrevs 29 januari 2020

Åkte dit med min dotter för att bara ha det trevligt i Malmö. Vi blev uppgraderade vid incheckningen från moderate till standard rum. Uppskattade det jättemycket! Rent och bekvämt. Frukosten var absolut hög standard!

Tack tuab2019
Jens L, Hotelldirektör på Clarion Hotel & Congress Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Hej tuab2019,

Tack för er fina recension - glädjer mig att ni haft en trevlig vistelse hos oss, alltid trevligt att bli uppgraderad!

Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 22 januari 2020

Topp hotell med strålande utsikt och trevlig personal. Ligger mycket centralt till både med tåg och bil. Bra med parkering samt nära centrum och parker.Övrigt så finns det utmärkta restauranger på hotellet så man slipper rusa ut på kvällen.

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack wolleGothenburg

Hej wolleGothenburg,

Tack för er Exelent recension och tack för ert höga betyg det värmer!

Varmt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Grymt bra hotell, grymma sängar och väldigt väldigt fräscht och nytt
Frukosten va outstanding
Dock lite slarvigt städat, hittade gamla servetter och korkar under sängen
Mycket trevlig personal i receptionen och baren

1  Tack JoakimDessewffy

Hej JoakimDessewffy,

Tusen tack för er fina recension och ert höga betyg det betyder så mycket för oss!

Tack även för er feedback gällande städningen detta tar jag vidare med vår Style Manager Eric - Tack!

Hoppas kunna välkomna er snart igen!

Omdömet skrevs 11 januari 2020

En liten fika föreställning. Stort ljust o luftigt. Trevligt att ta förtäring för att sedan sitta några timmar. Gott kaffe o kakor ,bra pris o vänlig personal. Här finns också bemanad garderob för att hänga av sig

Tack Bibbi725

Hej Bibbi725,

Vad härligt att att ni hittat ett fikaställe hos oss:) Hoppas att konserten var bra, varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 11 januari 2020

Fina rum med härlig utsikt över havet eller över stan. härlig bar och restaurang på översta våningen. Väldigt tyst och komfortabelt i rummen. Frukosten kan får på rummen mot tillägg. Full frukost serveras i restaurangen en bit bort

Rumstips: Man kan välja utsikt över Öresund eller över staden
Tack Perstorp

Hej Perstorp,

Tack för en härligt recension - ni verkar ha haft en fin vistelse hos oss:) Hoppas att få se er snart igen!