Kostnadsfri avbokning till den 21-08-08
Boka nu, betala på plats
Travelocity149 US$
CheapTickets149 US$
Prestigia.com170 US$
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Jag ger hotellet absolut högsta betyg. Fantastisk service, fina och rymliga rum samt riktigt stor frukostbuffé. Restaurangen på 25:e våningen Kitchen and Table är underbar. Vilken utsikt o maten är fantastisk.

Tack eleonors912
Jens L, Hotelldirektör på Clarion Hotel & Congress Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2017

Hej eleonors912,

Underbar läsning, tusen tack för din fantastiska recension! Jag hoppas att få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Bra läge, rum är fint och sköna sängar och jätte bra frukost buffé och trevliga personalen....Allting är utmärkt men jag tycker att det ska finnas en tandkräm och tandborste med. Älskade utsikten som man ser från de stora fönstret i vårt rum ...
Jag kan varmt rekommendera detta till alla.... Ser fram emot att besöka dem igen med alla våra barn och hoppas att de utökar deras menyer i Eatery Social med egen barn meny för de små...

1  Tack Jessette_74
Jens L, Hotelldirektör på Clarion Hotel & Congress Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Dear Jessette_74

Tack för din underbara recension! Så härligt att börja dagen med att läsa dina ljuvliga ord, fantastisk läsning! Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Hotellet har ett jättebra läge med närheten till Centralstationen och Malmös Lilla Torg. Det är ett stort, fräscht hotell med en lyxig känsla. Jag kommer klart bo här fler gånger, både själv och med min familj. Favorit Hotellet!

Tack 804susanneh

Hej 804susanneh,

Åh vad jag blir glad av att läsa din fantastiska recension! Tusen tack för dina underbara ord! Varmt välkommen tillbaka igen!

Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Alltid trevligt bemötande och rena, fräscha rum. Läget är riktigt bra nära Malmö centrum och lättparkerat i hotellets garage. Bra utsikt från hotellet även om vägljud kan tränga upp (sällan ett problem dock).

Tack GoranAtoZ

Hej Göran A,

Underbar läsning, tusen tack för din härliga recension! Jag hoppas att få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 18 juni 2017

Inget fel på rummet, och hotellet är ju nytt och fräscht. Men att ha en frukost som startar 07.30 på en lördag är sådär, och när "early bird" är så dåligt blir besvikelsen desto större. Slut på kaffe, yoghurt men inga tallrikar/skålar, ägg men inget salt, mackor som dragit åt sig fukt så att de blivit oätliga.....blev en hungrig morgon

Tack Per_Stefan_1
Jens L, Hotelldirektör på Clarion Hotel & Congress Malmö Live, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2017

Hej Per_Stefan_1,

Tack för din recension och informationen. Jag ska genast diskutera detta med min frukostansvariga och se över rutiner och utbudet för Early Bird. Självklart ska även ni som är uppe tidigt om morgonen få en frukost man kan stå sig på hela förmiddagen! Jag hoppas att få välkomna dig snart igen, då lovar jag att hungern håller sig på avstånd!