“Väldigt prisvärda och goda hamburgare”
Omdöme om Vigårda Malmö

Vigårda Malmö
Rankad som nr 182 av 920 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 22 maj 2017 från mobil enhet

En hamburgare här kostar drygt 80 kr vilket är väldigt billigt. Man får en sallad och pommes till. Kostar ju nästa lika mycket som en burgare på MC Donalds!
De tar också in en gästöl på flaska varje månad vilket är roligt!

Tack Caroline3481

Omdömet skrevs 22 april 2017 från mobil enhet

Goda burgar, bra pris och schysst lokal. Det är självservering men det är helt ok med tanke på pris och kvalitet!!

Tack Sassla
Omdömet skrevs 13 april 2017

Har varit på Vigårda flera gånger och man är nöjd varje gång.God hamburgare:månadens med tillbehör och ett gott glas vin.Servicen funkar mycket bra.

Tack Kerstin R
Omdömet skrevs 20 mars 2017 från mobil enhet

Burgarna har intressanta och ibland roliga ingredienser. Köttet tycker jag dock är lite för kompakt och för välstekt.

Annars trevligt koncept

Tack Carl-Otto K
Omdömet skrevs 5 mars 2017

Ett prisvärt ställe att besöka. Man sköter det mesta själv. Känslan av lunchrestaurang med bricka men ändå trevligt. Bra mat, mycket att välja på och trevlig miljö.

Tack Fredrik P

Resenärer som tittade på Vigårda Malmö tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Vigårda Malmö? Berätta vad du tyckte!