Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com108 US$
Priceline108 US$
Agoda.com109 US$
eDreams108 US$
Trip.com161 US$
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Fina rum ,men det skulle har varit litet kylskåp i rummet, jag skull besöka gärna engån till ,jag skull rekommenderar, till mina vänner, renlighet på hotel,bastu skull vara mera än en halv timme på varje bokning ,det känns lite stressigt, när man är där.

Tack KamelL9
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Centralt, väldigt trevlig personal, rummen är välstädade o snygga, nära till shopping o underhållning, en fantastisk utsikt från sky-baren på våning 16, hotellet är i samma byggnad som Arenan vilket gör vistelsen optimal för Arenabesök. Ingen överdriven frukostbuffè men fullt tillräcklig.

Tack 2hjodive
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Supermysigt
Fin utsikt
Jättesköna sängar
Underbar frukost

Dock surt att receptionen inte serverade tex öl då jag ville köpa en iskall öl (första på året) att softa med på rummet efter att barnen hade somnat. Men då hade de stängt redan kl 22 eller om det var kl 23

Tack nanix852
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Det var jättekul att prova best western hotell. Hela familjen hade det jättetrevligt och kul alla var jätte nöjda under resa. Rummet var jättebra och rent aven toaletten var jätte rent. Det var kalt och jätte skönt

Tack sedrasassila5
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Fräscha rum, men lite små. Innehöll dock allt man behöver och vi hade bokat till kampanjpris (vet att det finns större rum som kostar mer). Trevlig personal, mysig skybar och god frukost. Bra att man kan hyra garageplats.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack turboprinsessan