Omdömet skrevs 27 januari 2020

Bodde här för dryga året sedan och tyckte då detta var ett bra och fint hotell.
Har ändrat mig nu!
Har högsta medlemsnivån på BW och då torde man inte ge mig ett rum med nedtrampad kola och tuggummin, kladd på parkettgolvet. Vattenkokaren full med skit/salter.
Känns riktigt äckligt när man ser golvet, men man får allt ta mobillampan till hjälp för det finns bara sänglampor som lyser (förutom några spottar i taket vid dörren.

Sista natten på detta hotell!!!

Rumstips: Be att få ett rent rum
Tack Peter A
LindaP4617, Hotelldirektör på Best Western Malmo Arena Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Hej Peter A,

Tack för att du tog dig tiden att skriva till oss.
Jag beklagar att ditt rum inte har varit i den standard som vi har som mål att kunna leverera till varje enskild gäst som bor hos oss!
Om du vill och kan får du gärna maila mig på linda.persson@malmoarenahotel.com, då jag gärna vill komma i kontakt med dig, så jag kan följa upp detta ordentligt.

Vänligen,
Linda Persson

Omdömet skrevs 8 januari 2020

Trevlig personal i lobbyn. Rummen ok men inte mer. Inga kylskåp t ex och trång toalett. Vi fick vinterkräksjuka och tvingades stanna en extra natt. Kunde inte äta frukost andra dagen och vistelsen kändes tyvärr bara onödig. Ingen ersättning från hotellet då de inte ansåg det var deras fel att smittan kom från deras mat.

Tack Ericscher
Omdömet skrevs 2 januari 2020

Rekommenderar verkligen Nyårspaketet på Arena hotell! God mat och goda viner, så prisvärt. Härlig utsikt från baren på vån 16.Sköna sängar och en mycket generös frukostbuffé. Trevlig personal i både receptionen, baren och restaurangen.

Tack evarA7894XG
Omdömet skrevs 30 december 2019

Hotellet har varit ett riktigt bra ställe att bo under nästan två veckor. Läget är bra med närhet till stort köpcentrum.

Överlag så har maten i restaurangen varit bra och servicen har också varit tillfredsställande.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Excursion52638285213
Omdömet skrevs 29 december 2019

Med en så trevlig personal på julafton kan inte en vistelse på hotellet bli annat än bra. Man kände sig verkligen välkommen och uppskattat som gäst på hotellet. Frukosten var till och med ` julbordsbetonad ` vilket var väldigt uppskattat av oss som inte skulle få någon mer julmat under helgen.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack akerimborn