“Vegetarisk besvikelse”
Omdöme om Se7en Sins Burger

Se7en Sins Burger
Rankad som nr 31 av 45 Smått och gott i Malmö
Omdömet skrevs 23 oktober 2022 från mobil enhet

Beställde vegetarisk beyond burgare men fick först kött och sedan någon sorts vit stelt massa med frysta morötter-bitar i. Trist och blött bröd med tråkiga extras. Intetsägande pommes. Besviken.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack lottens2022

Omdömet skrevs 4 november 2021 från mobil enhet

Helt okej hamburgare som jag absolut skulle kunna tänka mig att beställa igen.
Men pommesen var under all kritik. Smaklösa. Köpta fryspommes från närmsta livsmedelsbutik och uppvärmda på restaurangen. Nej pommesen måste ni göra något åt.

Datum för besöket: november 2021
1  Tack Caroolindaa
Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Skaffa en ny kock med grundläggande färdigheter i köket! Pommes var knappt tillagade, resten bara ihopslängt på en tallrik. Livlöst, smaklöst och uppblött.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Beatrix875
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Ganska liten och torr burgare med dåligt samspel mellan ingredienserna. Plastbestick och pappmuggar. Dock goda pommes. Är fortfarande hungrig. Inte igen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Hbg77
Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Helt okej hamburgare, sladdriga pommes och inget smakande kyckling vingar. Mycket folk, inte så städat även om ett gäng diskplockare springer runt hela tiden. Med andra ord, helt okej snabbmat när man är hungrig.

Datum för besöket: april 2019
1  Tack georgebQ2590QQ

Resenärer som tittade på Se7en Sins Burger tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Se7en Sins Burger? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.