“Gäst ”

Rankad som nr 73 av 953 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vilken mat, utmärkt service, hit kommer vi tillbaka. Skön stämning i lokalen, trevlig lokal, mysigt ställe, trevlig personal som är otroligt serviceinriktade

Tack evapim

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Firade födelsedag med hela familjen inkl mindre barn. Barnen togs väl emot, fick t o m stå och titta in i köket på kocken. Trevlig personal, fantastisk mat med goda och oväntade smaker. Välkomponerat. Rekommenderas!

Tack 830ingelal
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Bemötandet var mycket välkomnande och trevligt. Måltiden inleddes med inte mindre än sex olika aptitretare, speciellt minns vi kantarellsoppan i en gelékula. Tillsammans åt vi nästan hela menyn och allt var mycket gott utom pumpasoppan, som var ganska smaklös. Vinpaketets viner var utmärkta. Plumpen i protokollet var att man tog 75 kr för vatten. Sådant tillhör turistfällor och inte en fin restaurang.

Tack Anders B
Omdömet skrevs 17 januari 2018

Restaurangen är perfekt belägen nära Centralstationen i centrum. Lugn, avslappad och modern miljö. Excellent service. Vi tog en fyrarätters meny med vinpaket och blev precis lagom mätta. All mat var inbjudande presenterad.En del nya smakkombinationer och upplevelser t.ex. ljuvlig kantarellsoppa i en gelékula. Havsabborren var något av det godaste vi ätit.Hjortfilén sagolik. Ett litet minus för pumpasoppan som var lite smaklös.
Vinpaketet var perfekt anpassat till maten.

Tack annchristina2013
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Den här restaurangen vill rätt på något sätt. Den rekommenderas dessutom av Vollmers. Men den är inte bra!
Har varit här två gånger, med ett års mellanrum, och kommer aldrig mer att besöka.
Personalen är opersonlig, nonchalant och ocharmig(speciellt den äldre herren) och maten(smårätter som låter trevliga och välkomponerade) smakar absolut INGENTING. Det är ju ofta trevligt med insyn i köket, få vara med på vad som händer, men här är det mer som ett skyltfönster med skyltdockor, det skapas ingen kontakt alls.
Båda gångerna har jag gått härifrån ned en olustkänsla i kroppen och dålig smak i munnen.
Här finns ingen kärlek i maten och ingen känsla för det man gör. Man tar dock betalt som om man levererat något bra. Tur att det finns så många bättre ställen i Malmö!

Tack klyftan

Resenärer som tittade på Snapphane tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Snapphane? Berätta vad du tyckte!