“God Italienare”

Ciao
Rankad som nr 73 av 945 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 1 april 2018

Besökte denna italiensk inspirerade restaurang med en kollega en kväll då vi jobbat lite senare. Härligt bemötande av personalen och väldigt god mat. Tog deras pasta med ryggbiff och kollegan en pizza. Båda mycket välsmakande och kom förvånansvärt snabbt till bordet!

Tack Girasolvisit

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Ett litet mysigt ställe med italiensk prägel. God mat, men inte särskilt mycket att välja på. Små portioner, vilket gör att man inte tycker det är så prisvärt. Det får bli pizza nästa gång. Håller med andra som skrivit här om menyn på griffeltavlan vid bardisken, inte särskilt trevligt, svårläst och lite stressande att inte få sitta ner och välja i lugn o ro.

1  Tack Ing-Marie S
Omdömet skrevs 20 februari 2018

Snubblade in i den här restaurangen med kollegor i veckan, blev imponerad på den kvalitet på maten!!

Tack Magnus M
Omdömet skrevs 11 februari 2018

Trevlig miljö och personal.
Bra och snabb service.
Alla i sällskapet var mycket nöjda med sin mat, blir fler besök här!

Tack Maria J
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Goda pizzor. Men rekommenderar inte att gå dit med barn. Min 2 åring bankade sin fot i bordsbenet (pratade i övrigt i vanlig samtalston) och jag kämpade på alla sätt att få honom att sluta. Detta hörde servitören men gick ändå fram och sa till mig att han måste sluta om vi ska stanna kvar. Hade lämnat om jag inte redan betalt och hade 2 hungriga barn med mig. Kändes jätte tråkigt och kommer inte tillbaka.

Tack Jessica N

Resenärer som tittade på Ciao tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Ciao? Berätta vad du tyckte!