“Smakligt och bra service.”

Texas Longhorn Triangeln
Boka bord
tis 22/6
20:00
Rankad som nr 42 av 47 Smått och gott i Malmö
Kök: Amerikanskt, Grill

Trevlig uteservering. Beställer vid disk inne. Vi åt Cesarsalladen med kyckling och bacon. Snabb leverans, saftig och god kyckling med knaprigt fint bacon. Vi är mycket nöjda med lunchen och kan tänka oss att återvända.

Datum för besöket: maj 2021
Tack StaffanR

Omdömet skrevs 17 maj 2020 från mobil enhet

Söndergrillad burgare och överfriterade pommes.
Bland det sämsta stället jag besökt för att äta en hamburgare. Lägg då till att det tog dryga 20 min att få maten med.
Inte värt något besök!

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack 214joakim_
Omdömet skrevs 4 februari 2020 från mobil enhet

Texas vid kanalen är mycket bättre! Maten är god men servicen är sådär. Vi var ett sällskap på 10 personer.

Tack pempelempe
Omdömet skrevs 19 januari 2020

Härliga hamburgare - finns olika varianter. Utsökta fries. Det gäller att beställa så fort du kommer till kassan- voila så är det färdigt ! Vill du inte ha öl, läsk eller vin?. No problem . Vatten är gratis och den är kall! =)

Tack danieldL8921LY
Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig lunch med en vän som jag inte hade träffat på länge. Var lite skeptisk för gillar inte typ snabbmat men hitta en burgare med kyckling som var väldigt god och lite lättare. Med sallad till så blev det en bra lunch. Dricka och kaffe ingår.

Tack jocken2018

Resenärer som tittade på Texas Longhorn Triangeln tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Texas Longhorn Triangeln? Berätta vad du tyckte!