“Mysiga fiskrökeriet i Limhamn”

Limhamns fiskrökeri
Rankad som nr 9 av 46 Smått och gott i Malmö

Andra besöket på denna mysiga restaurang. Jättegoda fiskrätter. Här lägger man ned sig på maten, verkligen. Snabb och bra service.

Tack liselottek626

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Maten är god. Faktiskt så pass bra att vi är lite besvikna att den inte är bättre. Känns som att det kan finnas outnyttjad potential.

Fint stekt frasig sill med god mos och lingon. Tyvärr aningen underkryddad. Varför den serverades med picklad lök och fänkål är ett mysterium. Vad hade den för roll att spela?

Limhamnsburgaren var också den god utan att vara fantastisk. Borde ha varit mer kryddad. Riktigt fina pommes.

Tack henriks109
Omdömet skrevs 15 september 2020

Hyfsat bra mat för lunch och trevlig personal
Skulle driva Kajutan i småbåtshamnen i Limhamn
Driver liknande i Lomma

Tack thomasaY1684WD
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Jag och mina kollegor äter här med jämna mellanrum på lunchen. Maten är alltid god, det serveras snabbt och personalen är strukturerad. Kan varmt rekommendera ett besök!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack SweSan
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Mycket gäster! Snabb servering! Vackert upplagt! Mycket gott! Rent och snyggt! Gick att sitta både inne och ute! Även avhämtning! Finns mycket att välja på! Trevlig och vänlig personal! Första gången vi var här och hit kommer vi gå flera gånger...nyinflyttade till Limhamn!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack MALETAoster

Resenärer som tittade på Limhamns fiskrökeri tittade också på

Besökt Limhamns fiskrökeri? Berätta vad du tyckte!