“Fantastisk mat! ”

Rankad som nr 70 av 956 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Fantastisk mat! Miljön var mysig, även om musiken var lite för hög för min smak - men maten var bland det bästa jag ätit på mycket, mycket länge. Perfekt komponerat, vackert, utsökt! Och vinpaketet vi fick till var klockrent! Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: februari 2020
Tack charlottaw2016
MJsOscar, Ägare på MJ'S Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2020

Hej Charlotta,

Tusen tack för dina fina ord! Härligt att höra att ni fick en så bra kväll!

Omdömet skrevs 12 februari 2020

Fisk är huvudmeny men man kan få en köttbit också. Spännande entré baserad på rödbeta. Fjällbrosme med gribichesås. Delikat! Kaffe på det med en smarrig kaka. Kul uppläggning på små kakformar. Miljö innergård under glastak. Vi gamla skolkamrater fick sitta kvar och prata utan att bli utkörda. Trevlig personal. Enda negativa - bakgrundsmusik litet väl hög får gamla öron.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 04242017
MJsOscar, Ägare på MJ'S Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2020

Hejsan!

Tack för en fin recension! Kul att ni gillar maten och upplevelsen i stort:)

Omdömet skrevs 22 januari 2020 från mobil enhet

Mycket bra miljö för alla typer av samtal där man inte vill bli störd. Trevlig miljö, bra mat och service. Kommer gärna tillbaka, både privat och i arbetasammanhang.

Datum för besöket: januari 2020
Tack johann379
MJsOscar, Chef på MJ'S Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Hej Johan,

Tack för din support! Du är alltid välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 11 januari 2020

Jag och mina vänner var och käkade middag på MJ’s, och jag säger bara wow! Vilken pärla! Maten var helt fantastisk, och det var inga problem att anpassa rätter till mig som är vegan, och dessutom göra det på bästa möjliga sätt. Jag brukar alltid krydda min mat extra men här var den perfekt redan från början. Inredningen och musiken gav en riktigt mysig och levande stämning, och det kändes absolut som ett ställe jag vill komma tillbaka till, om och om igen. Som grädde på moset var servicen något av det bästa jag upplevt i Malmö. Vår servitris (jag vill minnas att hon hette Emma) var uppmärksam hela kvällen och gjorde allt för att vi skulle få en bra upplevelse, vilket vi verkligen fick. Även resten av personalen var väldigt trevliga och service minded. Det var längesen jag var imponerad efter ett restaurangbesök i stan. Tack för att ni gjorde vår kväll!

Datum för besöket: januari 2020
Tack isabellajarlsbo
MJsOscar, Chef på MJ'S Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2020

Åhh Vad fint skrivet:)

Jag ska se till att alla får ta del av det:)

På återseende!

Omdömet skrevs 29 december 2019

Supertrevlig lokal i mitten av hotellet.
Jättebra service, spännande och mycket god mat.
Här hade vi en mycket trevlig afton i goda vänners sällskap.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack annelC7149FV
MJsOscar, Chef på MJ'S Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Hej Anne,

Så kul att höra att ni fick en härlig kväll här hos oss!

Resenärer som tittade på MJ'S Restaurant tittade också på

Besökt MJ'S Restaurant? Berätta vad du tyckte!