“Toppen ”

Lyran
Rankad som nr 7 av 1 000 Restauranger i Malmö
Område: Möllevången
Omdömet skrevs 31 januari 2023 från mobil enhet

Hade stora förväntningar på stället då vi har läst och hört mycket gott. Dessa förändringar infriades helt då servicen var utomordentligt bra och maten fantastisk.

Datum för besöket: januari 2023
3  Tack georgebQ2590QQ

Omdömet skrevs 11 november 2022

En fantastisk avsmakningsmeny baserat på råvaror i säsong. Välbalanserade smaker, fina råvaror och en passande juicemeny till det. Mycket trevlig personal och en avslappnad atmosfär. Rekommenderas verkligen!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack BeckyLeuf
Omdömet skrevs 26 oktober 2022 från mobil enhet

Fantastisk matupplevelse i fin kombination med vinpaket. Personlig och tillmötesgående personal. Bonus att lokala och sösongens råvaror användes i maten.
Vill varmt rekommendera er ett besök här!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Annika B
Omdömet skrevs 20 augusti 2022 från mobil enhet

Mycket goda smårätter, bland allt det goda var torsken och kålrabbin våra favoriter. Hit återvänd-
er vi gärna.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack leifeek
Omdömet skrevs 7 juni 2022

Trött på alla dyra värdelösa restauranger i Europa. Välkommen hem till en av Sveriges absoluta pärlor. I den anspråkslösa lokalen serveras kulinariska högtider i varje rätt. I menyn allt från magisk hälleflundra med gröna jordgubbar till perfekt anrättad ryggbiff med jordärtkocksskum, fläder- och ramslöksbär och avslutande dessert med rabarberparfarfait på tagetesblad. Väl avvägt vinpaket. Vår rädsla för naturviner kom av sig och vinpresentationerna och vinerna var väl blandade och avvägda till menyn. Härlig service. Hoppas denna fantastiska restaurant får all uppmärksamhet den är värd. Eller kanske inte för då är det väl fullbokat nästa gång vi är i Malmö. Satans Perkele -otroligt bra.

Datum för besöket: juni 2022
1  Tack Sonos188

Resenärer som tittade på Lyran tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Lyran? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.