“Mycket bra”

Bröd och Vänner
Rankad som nr 83 av 948 Restauranger i Malmö
Område: Möllevången
Område: Möllevången

Vi beställde frukostbullar och det var stort urval samt trevlig personal. Rent och fräscht som kan rekommenderas.

Datum för besöket: september 2020
Tack Jacksonsweden

Omdömet skrevs 23 september 2020

Jag köper mycket bröd och bara från Malmös olika bagerier och detta är bäst. Bonus för bra blandning av folk som hänger här.

Datum för besöket: september 2020
Tack Malmoebon
ncmh08, Ägare på Bröd och Vänner, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

❤️

Omdömet skrevs 17 maj 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt fik med gudomliga bakverk. Rekommenderar alla att gå dit, ni kommer inte bli besvikna.

Datum för besöket: februari 2020
Tack V6325GHcarolinew
Omdömet skrevs 28 februari 2019 från mobil enhet

Fikade med min väninna, satt vid fönsterbord med utsikt över Nobeltorget, här händer det alltid något.
Här bjuds det på hembakt bröd och kakor, även vegan anpassat.
Vi åt kanel/kardemummasnäcka mmmmm.
Jag åt en pumpabulle med ost, nybredd och fräscha grönsaker.
Det finns även soppa, paj och sallad.
Trevlig personal och personlig inredning.

Datum för besöket: februari 2019
2  Tack Eva A
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Ett mysigt ställe med fantastiskt fin service och ett rikt utbud på frukost, lunch, fika och dryck. Många bra alternativ för allergiker och lite hälsosammare val.

Datum för besöket: mars 2018
Tack karin123457

Resenärer som tittade på Bröd och Vänner tittade också på

Besökt Bröd och Vänner? Berätta vad du tyckte!