“Som övriga Ikea restauranger: billigt och mycket folk”
Omdöme om IKEA Restaurant

IKEA Restaurant
Rankad som nr 221 av 966 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 2 september 2017

Var här en lördag och det var massor med folk.
Trots det var det bra flyt och vi hade maten inom fem minuter.
Ikea håller låga priser och en bra kvalitet på sin husmanskost.
Blev en god schnitzel idag för mig.

1  Tack Wazid_1

Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Förmodligen blligaste stället att äta med hela familjen och väldigt barnvänligt, men kan vara rätt högljutt vid lunchtid. Bli inte avskräckt av köer, dom går fort.

Tack xmats
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Maten är som på alla andra Ikea restauranger men de hat ingen koll på någonting. Man får ta pannkakorna till barnen själva men det tog slut och vi sade till tre gånger och väntade ca 10 minuter så all annan mat var kall. Då var vi tvungna att ta köttfärssås och pasta istället innan det också skulle ta slut. Så länge vi såg kom ingen påfyllning på varken pannkakor eller köttfärssås.
Jag förstår att de inte kan vara tankeläsaren men när jag personligen sagt till 3 ggr och stått och väntat på maten, och de nonchalerar det blir jag ärligt talat förbannad.

1  Tack Yvonne L
Omdömet skrevs 19 juli 2017

Det är stor skillnad mellan denna restaurang och andra IKEA restauranger jag har varit på. Här är det stökigt och slamrig maten smaklös och de skriver att det finns köttbullar gjorda av biff, kyckling, men det var blandfärs.
priset är ok.
varför har Malmö inga kyckling korv vid utgången? Med så många utlänningar borde det vara lika vanligt som fläskkötts korven.
När jag frågade sa de att det var för mycket folk som frågade och de skulle därför inte hinna med att ge rätt! Mycket märklig ursäkt.

Tack Tigram1
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Stort och lufftigt. Man plockar sin mat och betalar det rätt snabbt för att sitta och äta. Bra och enkelt till riktogt hyggligt pris jämfört med en vanlig middag på någon vanlig restaurang.

Tack Ferinho B

Resenärer som tittade på IKEA Restaurant tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt IKEA Restaurant? Berätta vad du tyckte!