“Alltid helt ok”
Omdöme om IKEA Restaurant

IKEA Restaurant
Rankad som nr 20 av 26 Smått och gott i Malmö
Omdömet skrevs 10 maj 2017 från mobil enhet

Fika, varm mat, frukostbuffé, julbord - alltid nöjd i förhållande till priset. Portionerna ser små ut på tallriken men man blir alltid mätt. Annars finns det ju kanelbullar för en femma!

Datum för besöket: november 2016
Tack Lotta R

Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

Billiga och goda köttbullar! Annan mat är blandade priser och blandat gott! Dock är maten aldrig varm då man står i lång kö och maten ligger i öppna kärl! Positivt att man räknat fram kcal per portion

Datum för besöket: mars 2017
Tack 735cillaa
Omdömet skrevs 13 mars 2017

Stort o luftigt ljust o fint .Bra meny presenterad på utförligt sätt. Maten smakar bra o dryck fri påfyllning. Bra lunchställe

Datum för besöket: mars 2017
Tack Bibbi725
Omdömet skrevs 16 februari 2017

Jättegod och riklig brunch. hade önskat att det var lite längre tid bara, idag är det mellan 09.30-11.00. Kan tyvärr vara lite stökigt i restaurangen men alltid trevlig personal och rent och snyggt.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Christina H
Omdömet skrevs 11 december 2016 från mobil enhet

Vi var två personer som skulle äta brunch. Vi kom fram ca 15 minuter innan de stänger brunchen och förväntade oss att allt skulle stå kvar på bordet fram tills dess. Tyvärr var så inte fallet. Allt som var kvar var "rester". Sladdriga pannkakor, någon skvätt sylt, fult skurna grönsaker som andra valt bort och som därför låg kvar i skålarna. Äggröran smakar något pulver som är blandat med vatten - går inte att äta! Bullarna var faktiskt vääldigt goda dock! Kanske hade upplevelsen varit annorlunda om man kommit i god tid men tyvärr så höll det inte måttet. Personalen som stod vid buffén var ytterst otrevliga, något som är ovanligt för Ikea som annars brukar ha trevlig personal och stämning.

Datum för besöket: december 2016
Tack 10x1

Resenärer som tittade på IKEA Restaurant tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt IKEA Restaurant? Berätta vad du tyckte!