“Snabb middag”
Omdöme om HAGEN mat & bröd

HAGEN mat & bröd
Rankad som nr 108 av 890 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs april 15 2017 från mobil enhet

Utsökt mat i mysig miljö. Här är inte plats för så många men då tar man med hem. Trevligt och charmigt och väldigt gott är maten som dessutom är fantastiskt prisvärd. Passar bra att ta med hem för kvällens middag eller lite snabbt innan nästa aktivitet.

1  Tack Anders M

Omdömet skrevs november 2 2016

En annan form av snabbmat. Husmanskost med lokalt producerade varor. Litet ställe, har endast köpt avhämtning. Kalopsen är en hit.

1  Tack eraad2001
Omdömet skrevs augusti 15 2016 från mobil enhet

Åt sallad med örtbakad kyckling supergott och prisvärt ! På talkriken fanns allt från färskfrukt, kronärtskocka, till mozzarella o smarrig dressing

1  Tack SemesterSune
Omdömet skrevs augusti 12 2016

Jag beställde burgare. Den var så full av fett att det gick inte att äta. Jag satte ett glas under min burgare och glaset blev halvfullt med fett före jag slang den. Jag skulle gärna ha klagat, men jag hade helt tappat lusten på mat och jag gick därför där ifrån.

Tack Atle B
Omdömet skrevs augusti 12 2016

Beställde en Beef burger och den var efter ca 15 minuters väntan helt kall. Man bad om ursäkt och kom med en ny efter ca 5 min. Köttet var varmare, men brödet helt kallt. Köttet var så överstekt att det var som en skosula och gick knappt att tugga, tillbehören var en helt naturell creme cheese, japapenos och sallad. Ingen särpräglad smak gick att urskilja. Burgaren kostade 95 SEK utan tillbehör. Tillbehöret ankfettsfriterade pommes frites var mest småbitar som gått för länge i oljan och var helt genomdränkta av fett för 25 SEK. Lokalen var ostädad och ofräsch, toaletten går man inte in på igen. Personalen verkade mest intressera sig för sina vänner. Varning för detta ställe!

2  Tack Matgalen

Resenärer som tittade på HAGEN mat & bröd tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt HAGEN mat & bröd? Berätta vad du tyckte!