Spara

från 8,70 US$
från 137,58 US$
från 210,52 US$
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Runt lilla torg finns massor av restauranger och barer för trevligt häng oavsett vilken dag på veckan man kommer dit. En solig dag på sommaren är det däremot oftast proppfullt och det kna vara svårt att få plats vid ett spontanbesök.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack FridaElaine
Omdömet skrevs 12 februari 2020

Lilla torg är som en oas i Malmö här omkring finns bra restauranger och trevliga butiker på nära avstånd.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack RolfP575
Omdömet skrevs 10 februari 2020 från mobil enhet

Ett supermysigt torg med massor med olika restauranger och pubar. Jag som själv bör lite mer norrut tycker att det är väldigt trevligt att uteserveringarna är framme året om, något som inte är tillåtet för restaurangerna i vår stad. Finns så mycket att välja på runt torget och det är ett trevligt ställe att besöka även under vintertid.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack 106linn_as
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Missa inte detta lilla torg när du besöker Malmö. Här hittar du rikligt med restauranger både på torget och i dess omedelbara närhet. Vill du bara ta ngt att dricka så är även urvalet av pubar väl tilltaget.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack jorgendahlgren
Omdömet skrevs 7 januari 2020

Hit går man för att mysa, äta gott och titta på folklivet. Vår och sommar är bästa tiden men även vintern är bra då det finns många trevliga restauranger och tillhör hjärtat av Malmö.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack Freedom802220