“Mys i Malmö”

Boka i förväg
Mer information
124,44 US$*
och över
Heldagstur på egen hand till Malmö från Köpenhamn ...
Rankad som nr 7 av 115 saker att göra i Malmö
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Lilla Torg är ett måste när man är i Malmö!
Går inte beskriva mys känslan, den måste upplevas! Vi besöker alltid Lilla Torg när vi bor i Malmö. 5+

Tack Kinna_73

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Centralt läge med många krogar/barer i olika smakinriktningar. Lite av turistfälla på sommaren, finns flera uteserveringar som kan vara trevliga vid varm väderlek.

Tack Anders386
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig och sevärd plats mitt i hjärtat utav Malmö. Mycket bra restauranger och pubar i närområdet.

Tack Victor A
Omdömet skrevs 4 mars 2018

här finns alltid ett myller av människor som äter en god bit mat eller bara tar ett glas vin eller öl
alltid fullt av liv

Tack christerpermfors
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Ett måste när man är i Malmö city,,, mysigt med uteservering för både matgäster eller om man bara vill ta en drink.

Tack karinaw2018

Resenärer som tittade på Lilla Torg tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Lilla Torg? Berätta vad du tyckte!