Öppet i dag: 10:00 - 20:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Ungarna hade kul

Stort! Här blir du lätt av med ditt barn om du inte är på hugget. Här finns mycket att välja ... läs mer

Omdömet skrevs 22 oktober 2016

Malmö, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 23 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Malmö
från 88,66 US$
från 71,61 US$
från 194,00 US$
från 64,26 US$
Omdömet skrevs 2 februari 2021

Jag kommer bojkotta er från o med idag eftersom ni har slutatat med kontanter. Kontanter är lagliga betalningsmedel. Enligt folkhälsomyndigheten så kan man inte få COVID-19 via kontanter så varför tar ni ändå inte kontanter? Om ni är så rädda ta på er handskar.

Datum för upplevelsen: januari 2021
1  Tack J3969NJmohammedn
Omdömet skrevs 10 augusti 2019

toaletterna va äckliga, den fanns en liten vask som va till för att bara dricka vatten men det såg inte ut att vara rengjord på minst 2-3 veckor. Stolarna vid borden kändes väldigt fettiga, golven va jätte skitiga och klibbiga. vissa banor kändes som att ta i fett som har bildats efter kyckling, blandat med smör och matolja med smuts i. Åker aldrig dit igen frivilligt. Genomvidrigt

Datum för upplevelsen: augusti 2019
3  Tack Leeloo A
Omdömet skrevs 16 januari 2019

OBSERVERA att denna text har blivit postad 2 ggr på busfabrikens Facebook men de skäms så mycket över det så de har tagit bort båda samt blockat mig att skriva!.
__

Hej!

Lördagen den 12/1 bestämde vi oss för att besöka ert lekland och det slutade med ett besök på sjukhus!

Först så var leklandet väldigt smutsigt och hoppborgarna var halvt uppumpade och helt obemannade! Hade maskinen gått sönder och vår 1åring varit i den så hade det blivit kaos och jag hoppas innerligt att ni bemannar dem! Det går snabbt illa om ingen kunnig personal är i närheten!

Sedan så gjorde en i vårt sällskap (vuxen som tur är) illa sig när han snubblade i era trampoliner (som även var obemannade) och slår i hakan rejält så blodet flödar. När vi lyckas ta honom till matplatserna så får vi tag i en tjej som jobbar där om att han skadat sig. Hon blev i ett chockläge när hon såg olyckan och jag bad henne hämta första hjälpen men hon gjorde inget. Jag själv gick till kafeterian för att hämta servetter och sår-wipes.

Väl i kafeterian ber jag en annan tjej om ett första hjälpen kit och förklarar situationen men hon ger mig en kompressor endast och genast ignorerar mig för att hjälpa en annan kund beställa glass?
Så att ta och hälla upp en glass är viktigare än när jag säger att jag behöver första hjälpen kittet?

När jag kom tillbaka så var första tjejen fortfarande i chock och sitter å frågar min vän hur djupt det är istället för att faktiskt stoppa blödningarna? Jag bad henne om blöta servetter å får svaret ”vi har inga” istället för att hämta nya servetter med vatten på (som jag flertal gånger förklarade att de bara är att blöta ned dem)?????

När jag väl lyckats ta tjejen till kafeterian för första hjälpen kittet så måste jag själv instruera vad hon ska hämta då hon uppenbarligen inte hade någon koll alls.

Er personal är helt inkompetenta gällande dessa situationer och tack gud för att det var en vuxen som skadade sig å inte vår lilla ettåring eller 10 åring.

Har man ett lekland så utbilda och bemanna stället, inte bara ta in folk för att få det att ”rulla på”. Även att informera kollegorna om incidenten om man inte klarar av synen av blod istället för att bara stå på sidan och kolla på!

Åter igen så är jag nästan förbannad på hon vid glassbaren som helt valde att ignorera mig för att sälja en liten ynka glass. Inget intresse av ens veta vad som hänt?!?

Min vän fick 3 st stygn på akuten av olyckan.

Ingen kom och frågade om våra uppgifter även efter olyckan för att kunna återkoppla, så de har absolut ingen koll.

___

Tillägg från tidigare inlägg så är detta det 3e inlägget jag postar då Busfabriken i skam tagit bort mina tidigare inlägg. Vi har pratat ut allt och jag kommer prata med deras försäkringsbolag.

Tydligen var inga chefer informerade ens dagen efter vad som hade hänt utan personalen som jobbade var säkert oroliga över sitt jobb och valde att inte förmedla detta till sina chefer.

Tar ni bort denna även så kan jag gärna visa annat material på andra sociala medier som ni säkerligen inte vill ska komma ut.

Med vänlig hälsning, Claudia

Datum för upplevelsen: januari 2019
2  Tack xDrocell
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Lekpalats för barn! Här finns plats för stora och små i denna riktigt stora anläggning. Speciella avdelningar finns för småbarn 1-4 år och sedan stora klätterställningar, rutschkanor, studsmattor, radiobilar, piratskepp, bollhav med mera.
Entrén är rätt hög men det går bra att köpa rabattkort i kassan vilket är bra om man är stor familj och besöker anläggningen ganska frekvent. Snabbmat, dryck, glass finns att köpa till lite högre priser. De anordnar även barnkalas i olika temarum som t ex prinsessor, disco osv. Tänk på att på helgen mitt på dagen är det väldigt mycket folk. Välj tid med omsorg. Rekommenderas för dagar då det finns mindre utomhusaktiviteter.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
1  Tack friberg99
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Min son var här på barnkalas! Mycket välordnat, trevlig och gullig tjej som tog väl hand om barnen, mycket trevligt bemötande!! Rent och fräscht var där och barnen var supernöjda!

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack M7807OXrebeccap