Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Öppet i dag: 10:00 - 20:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Jättebra lekland men urusel personal

Leklandet var toppen, fantastisk plats för både 10-åringen och 1,5-åringen. Själva upplevelsen i ... läs mer

Omdömet skrevs 23 juli 2022
S_meijer74
Lidköping, Sverige
från mobil enhet
Otrevlig personal, kanon lekland

Leklandet var utmärkt! Passade både 10åringen och den lilla på 1,5år! Toaletterna var dock allt ... läs mer

Omdömet skrevs 23 juli 2022
Wander54848181150
Sverige
från mobil enhet
Läs alla 32 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömen (32)
Filtrera
Listan uppdateras ...
1621 av 32 omdömen
Omdömet skrevs 18 augusti 2016 från mobil enhet

Trevligt ställe för både stora och små barn. Det bästa man kan göra en regnig och tråkig dag istället för att vara hemma .Rekommenderar detta ställe till alla. Bra och trevlig personal . Matutbudet är helt okej. Finns småbarnsavdelning där de minsta kan leka.(1-4år)
Vi åker hit då och då när vi känner att barnen behöver springa av sig lite:)

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack yelizsenli
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 15 juli 2016 från mobil enhet

Klassiskt men större bus och lekland med parkering utanför. Stimmig miljö med helt ok kaffe 👍🏻 Maten som erbjuds till hyfsad kostnad är typiskt snabbmat och lämnar ett större utbud att önska... Gott om toaletter och sittplatser.

Datum för upplevelsen: november 2015
Tack mgram80
Omdömet skrevs 24 juni 2016 från mobil enhet

Stort, rent och fint "lekland". Barnen kan leka i timmar. Finns även saker att göra för de vuxna ( för lattepappor) som pingis och fotbollsspel.
De har även mat,snacks och dricka. Maten är dock inte den bästa.
Väl värt ett besök!

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack TK_AM
Omdömet skrevs 31 juli 2015 från mobil enhet

Barnen var lyriska efter ett besök på busfabriken. Helt klart det bästa leklandet de hade varit på, helt utan konkurrens.

Datum för upplevelsen: juli 2015
Tack Johanna196909
Omdömet skrevs 29 juni 2014

Jag är nog gammelmodig men är det så här dagens barn ska roas? Utsmetad kola täckte hela busfabrikens plastinredning, skräniga oövervakde småbarnsgäng drog fram och härjade medan deras föräldrar fingrade på sina mobiler. Trött personal. Snuskigt i varje vrå. Dyrt dessutom.

Datum för upplevelsen: juni 2014
10  Tack Jean D