“Trivsam ställe i gamla Mazettihuset”

CIRKUS At The More Bistro
Rankad som nr 73 av 962 Restauranger i Malmö
Kök: Fusion
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Maten är inte huvudanledningen till att besöka Cirkus. Däremot är den trivsamma uteserveringen väl dold inne i Moore hotell en liten guldoas. Alltid trevlig och kunnig personal. Lämpligt stor alà carte meny. Goda GT i en massa varianter. Lite för dyrt bubbel

Datum för besöket: juni 2017
Tack torbj_rn_2016

Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Har alltid fått nya smakupplevelse på cirkus hos Vendel. Nu avnjuter jag en meny lagad i vedugn. Detta är en oas mitt i sommaren på innergården At The more hotel , 10de besöket och alltid lika nöjd!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Explore98657
Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Bra pålitlig genuint tillagad fräsch lunch
underbar innegård, med sol och skugga under parasoll.
Trevlig glad personal.
Värt en omväg.

Tack gilla-mat
Omdömet skrevs 14 maj 2017

Åt hela menyn (6 rätter) med det lilla vinpaketet. Fantastisk service och menyn bjöd på spännande inslag som 64° ägg och ädelost-poprocks. Det märks att köket har hög ambition. Men med några minimala misstag och någon smått spretig rätt, räcker det kanske inte riktigt hela vägen. Der är dock just tack vare den höga ambitionen som den här restaurangen överraskade och levererarde över mina förväntningar och därför ger jag dem en femma. Jag skulle verkligen rekommendera Cirkus, det är en prisvärd restaurang och passar dem som är ute efter en vanlig men riktigt bra restaurangupplevelse i Malmö.

Tack Jenni_reser
Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Kul lokal och trevlig personal. Rätterna eleganta och vällagade men de är lite för knappa när man väljer a la carte. Trist med bara ett vitt vin som kan fås på glas. Satsar på en öl på terassen nästa gång.

Tack kiki_lindkvist

Resenärer som tittade på CIRKUS At The More Bistro tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt CIRKUS At The More Bistro? Berätta vad du tyckte!