“Välbesökt lunchbuffé”

Restaurang KP
Rankad som nr 229 av 953 Restauranger i Malmö
Kök: Franskt
Omdömet skrevs 1 april 2018

I gamla posthuset i Malmö finns sedan flera år en restaurang som serverar både lunch och á lá cart på kvällstid. Jag gjorde ett lunch besök tillsammans med min ene son. Vi hade bokat till 11.45 och det var tur för efter 12 började det bli fullsatt då det är många företag i omgivningarna. De serverade en bra buffé med en fisk och en kött samt stort urval av sallad samt även en soppa. Det är väldigt högt i taket och kan ibland ha en störande ljudvolym.

Tack Girasolvisit

Omdömet skrevs 11 januari 2018

Brasserie KP är inrymt i den vackra nyrenoverade byggnaden - Kungliga Posthuset - i Malmö nära Malmö C. Bra lunch till rimligt pris - allt inkluderat - sallad, bröd, dryck och kaffe. Alltid minst två alternativ att välja på - kött - fisk - vegetariskt. Salladsbordet är fullt tillräckligt bara det ibland.

Tack Stefan H
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Mycket gott och trevlig service och bra rekommendationer från personalen. Det blir fler besök och jag kan varmt rekommendera restaurangen.

Tack Anmo66
Omdömet skrevs 12 juli 2016

Här har vi käkat flera gånger och vi har aldrig blivit missnöjda. God mat och bra service i en fin miljö.

Tack FredrikBe
Omdömet skrevs 5 januari 2016

Var här med vänner en fredag och åt en mycket god middag, tyvärr hann vi endast med huvudrätt men samtliga av oss var nöjda. Jag tog spädgrislägg med rotfruktspure och det enda jag saknade var mer mat, inte för att portionen var snål utan för att den var så god! Tråkigt att det var så folktomt trots att det var en fredag kväll, jag trodde först jag hade gått fel. Hoppas fler försöker sig på ett besök i denna mysiga lokal. Servicen kändes något oerfaren, men trevlig nog.

Tack Ana L

Resenärer som tittade på Restaurang KP tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang KP? Berätta vad du tyckte!