Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com168 US$
Official Hotel168 US$
eDreams168 US$
Orbitz.com168 US$
CheapTickets168 US$
Omdömet skrevs 14 september 2020

Bodde fem nätter på detta fantstiska lägenhetshotell i centrala Malmö. Byggnaden är en gammal chokladfabrik med anor i väggarna.
Stora härliga och rena rum med väl tilltagna ytor. Vi bodde högst upp med snetak. Bekväm dubbelsäng och ett stort rum med soffgrupp fotölj med bord.
platt TV.
En köksdel med micro diskmaskin kyl spis mm och ett mindre köksbord med fyra stolar.
Stort härligt badrum.

Pga av Coronas var frukostbuffen inställd och istället hämtades en frukosrpåse i reception varje morgon - En helt okej och ville man ha extra var det bara att laga ägg, kokas gröt mm på spisen

allt detta för endast 730 kr/dygn för två personer

Hotellet är beläget med massor av trevliga restauranger och gå/sommargator på ett avstånd av mindre än 300 meter

Nästa gång i Malmö gästar vi igen. Toppklass

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Anderz O
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Fräscha och rymliga rum, sköna sängar. utmärkt läge till Möllan och city.
Frukost mellan 7-9 kanske är i kortaste och tidigaste laget, buffén inställd pga och istället fick man hämta en frukostpåse. Bra idé men innehållet kunde ha varit roligare. Utcheckning kl 11 på en lördag känns också lite tidigt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 642karinh
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Ett trevligt, välskött läge-hotell med mycket bra bekvämligheter, personal och på ett bra läge för lokal sightseeing och shopping. Lägenheterna är rymliga och rena, servicen är bra och vänlig mycket hjälpsam med vår begäran och kommer att besöka säkert.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack 96ds
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Ett trevligt hotell med bra läge och helt ok frukost. Det bästa med det här hotellet enligt mitt tycke är de rymliga rummen och läget, samt enkel parkering utanför (gata eller hotellets egen). Trevlig personal!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack danielhennermark
SandraT4724, Receptionschef på The More Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Vad kul att du gillade våra rum!
Varmt välkommen tillbaka till oss.
Sandra

Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Hotellet ligger bra till, endast några minuter från Triangeln. Vi hyrde ett familjerum med bäddsoffa. Det var stort och välutrustat. Tyvärr fanns ingen AC eller fläkt och vi hade 30 grader i rummet! Vattenkranen/blandaren i badrummet var trasig och golvet i badrummet var smutsigt. Observera att receptionen inte är bemannad på kvällar eller nätter. Sängarna var annars sköna och frukosten normal.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack Jazzteffe
Sandra T, Receptionschef på The More Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2018

Hej!
Tack för att du valde att bo hos oss på The More Hotel.
Vi har haft en fantastisk sommar med detta fina väder. Tyvärr innebär det att rummen blir väldigt varma, vi har haft fläktar till låns i receptionen. Beklagar att badrummet inte levde upp till förväntningarna.
Ni är varmt välkomna tillbaka!