“Bröloppsdagsmiddag på strandresturant”

Rankad som nr 53 av 961 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Firade 42-årig bröllopsdag med hustrun på denna trevliga restaurang på stranden i Sibbarp på Limhamn. Vi offererades en 3-rätters middag, men vi föredrog att själva botanisera i deras a' la carte meny. Hustru G. valde en rätt med torskrygg med ris, som hon var närmast lyrisk över. Själv satsade jag på, vad vi uppfattade som, deras stående paradrätt blåmusslor. Kanske nådde jag inte helt den lyriska nivån, men visst de var goda. Och man skall inte klaga på mängden - mycket väl tilltaget. Lite kritisk till att fattades nåt lämpligt fat där man kunde dumpat lite av skal, efter hand. Avslutades med kaffe med creme brulee för G. och en tryffelbit för mig.
Prisläget kan anses sådär, knapp en tusenlapp för maten och två glas cava. Positiv till att vatten serverades utan kostnad.
Servering utmärkt och lagom påträngande.
Sammantaget Mycket bra med +.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Rune A

Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

I fantastisk miljö serveras underbar, vällagad mat. Missa inte de stående inslagen; räkmacka och blåmusslor!

Datum för besöket: maj 2017
1  Tack Karl_Ari_1981
Omdömet skrevs 7 maj 2017 från mobil enhet

Känns som att sommaren i år blir minst lika bra som i fjol på Strandhuset. Vi kommer tillbaka, och tillbaka.
Och minigolfbanan ser bättre ut.

Datum för besöket: maj 2017
Tack matglad60
Omdömet skrevs 1 maj 2017

Strandhuset är en pärla! Har ätit där ett antal gånger. Alltid fått vällagad och mycket god mat. Räkröra på filbröd, Kalventrecote, rabarber till efterrätt. Så gott!

Datum för besöket: april 2017
Tack KarinWe60
Omdömet skrevs 20 december 2016 från mobil enhet

Mycket spontan och trevlig personal.
Fantastisk goda musslor i vitvinssås.
Trevliga viner blev vi tipsade till.
Nära till Sibbarps Kallbadhus och stranden för bad innan eller efter middagen.
En liten minigolfbana av hög kvalitet intill restaurangen.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack ClaesH1

Resenärer som tittade på Strandhuset i Sibbarp tittade också på

Besökt Strandhuset i Sibbarp? Berätta vad du tyckte!